رویدادهای خبری امروز چهارشنبه سوم خرداد در آذربایجان غربی
رویدادهای خبری امروز چهارشنبه سوم خرداد در آذربایجان غربی

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و شعر و هنر مقاومت امروز دوشنبه سوم خرداد در سالن دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار استان در ارومیه برگزار می شود.برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی های فناورانه و فن بازار استان در مجتمع فرهنگی تالار شمس ارومیه نیز از دیگر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و شعر و هنر مقاومت امروز دوشنبه سوم خرداد در سالن دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار استان در ارومیه برگزار می شود.
برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی های فناورانه و فن بازار استان در مجتمع فرهنگی تالار شمس ارومیه نیز از دیگر رویدادهای خبری چهارشنبه، سوم خرداد در آذربایجان غربی است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت هشت اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن ۳۳۸۲۶۶۶۷ به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند یا به شماره نمابر ۳۳۸۲۶۶۶۶ ارسال کنند.
۸۱۳۵ ۲۰۹۳/ ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی