قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان ثابت می ماند
قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان ثابت می ماند

امیرعلی نوجوان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماه رمضان سال گذشته قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ۹۵ هزار ریال (۹ هزار و ۵۰۰ تومان) بود که شاهد ثابت ماندن تقریبی قیمت ها طی یک سال بودیم.وی با اشاره به اینکه ۱۳۶ واحد صنفی قنادی در ارومیه فعالیت می […]

امیرعلی نوجوان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماه رمضان سال گذشته قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ۹۵ هزار ریال (۹ هزار و ۵۰۰ تومان) بود که شاهد ثابت ماندن تقریبی قیمت ها طی یک سال بودیم.
وی با اشاره به اینکه ۱۳۶ واحد صنفی قنادی در ارومیه فعالیت می کند، افزود: در راستای حفظ سلامت روزه داران از مصرف کنندگان تقاضا می شود از قنادی های دارای مجوز بهداشت اقدام به تهیه زولبیا و بامیه کنند.
وی ادامه داد: تاکنون تخلف خاصی در این رابطه گزارش نشده است.
رئیس اتحادیه قنادان ارومیه با اشاره به وجود گشت های نظارتی در ایام ماه رمضان از سوی این اتحادیه گفت: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در قنادی های ارومیه با شماره های ۰۹۱۴۱۴۵۳۱۶۸ و ۳۲۲۲۲۹۶۹ـ ۳۲۲۲۲۹۷۰ تماس بگیرند تا ار اسرع وقت به واحدهای متخلف رسیدگی شود.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، اکیپ های مختلفی در آذربایجان غربی برای کنترل بازار در آستانه ماه مبارک رمضان فعال است.
ماه رمضان از شنبه هفته آینده آغاز می شود.
۳۲۱۴/۲۰۹۳ ** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی