اخبار ۸ تا ۸ سه شنبه دوم خرداد در آذربایجان غربی
اخبار ۸ تا ۸ سه شنبه دوم خرداد در آذربایجان غربی

** برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در سالروز رحلت امام در آذربایجان غربیرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود، گفت: برگزاری آئین ه ای اطعام و افطاری، شب شعر ارتحال، مسابقات علمی و فرهنگی […]

** برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در سالروز رحلت امام در آذربایجان غربی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود، گفت: برگزاری آئین ه ای اطعام و افطاری، شب شعر ارتحال، مسابقات علمی و فرهنگی و کتاب خوانی، مقاله نویسی، مسابقات ورزشی از جمله برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات استان در این روز است.

** آثار عکاس ایرنا زینت بخش کتاب صنایع دستی آذربایجان غربی
حدود ۵۰ عکس از طاها اصغرخانی /عکاس ایرنای آذربایجان غربی/ در کتاب مصور ' تولید کنندگان برتر صنایع دستی آذربایجان غربی' هنر عکاسی و صنایع دستی را درهم آمیخت.

** اجرای طرح مبارزه با ملخ در ۹۵ هکتار از اراضی مهاباد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: مبارزه شیمیایی با آفت ملخ شکم بادمجانی در سطح ۹۵ هکتار از اراضی زیر کشت غلات مهاباد اجرا شد.

** فرمانده سپاه مهاباد: بیش از ۱۰ برنامه به مناسبت آزادسازی خرمشهر در مهاباد اجرا می شود
فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد گفت: بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی و عمرانی به مناسبت آزادسازی خرمشهر در این شهرستان اجرا می شود.

** گنجینه نسخ خطی و چاپ سنگی ارومیه پژوهشگران را فرا می خواند
بخش کتاب های نسخ خطی و چاپ سنگی کتابخانه مرکزی ارومیه با برخورداری از تعدد و تنوع موضوعی، گنجینه ای از منابع تاریخی به شمار می رود؛ گنجینه ای کم نظیر که نسخه های الکترونیکی آن بسیاری از پژوهشگران را به خود فرا می خواند.

** امنیت کشور مدیون حضور میلیونی مردم در انتخابات است
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: امنیت کشور مدیون حضور میلیونی مردم در تمام صحنه ها به خصوص در انتخابات است.

۸۱۳۵ ۲۰۹۳/ ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی