۷۲ قرارداد اعطای زمین به متقاضیان درشهرکهای صنعتی زنجان منعقد شد
۷۲ قرارداد اعطای زمین به متقاضیان درشهرکهای صنعتی زنجان منعقد شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،امیر حمیدنیا ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به  ثبات بودن قیمت زمین در سه ماهه اول امسال اشاره کردو گفت: این فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی استان زنجان می باشد.  وی اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۷۲ قرارداد به مساحت ۲.۳۵ […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،امیر حمیدنیا ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به  ثبات بودن قیمت زمین در سه ماهه اول امسال اشاره کردو گفت: این فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی استان زنجان می باشد.

 وی اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۷۲ قرارداد به مساحت ۲.۳۵ هکتار در سطح شهرکهای صنعتی استان زنجان با سرمایه گذاران منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان از وصول ۲۵ میلیارد ریال از اسناد واخواستی در سال گذشته خبر داد و افزود: جلسات وصول مطالبات شرکت به صورت مرتب در سال گذشته برگزار شد و امسال هم همین روال ادامه خواهد داشت.

حمیدنیا اظهار داشت: در سال گذشته ۸ قرارداد راکد که زمین های شهرک را معطل کرده بودند فسخ و به تبع آن ۲ هکتار از زمین های مرغوب شهرک های صنعتی استان آزاد شد و هم اکنون قابلیت واگذاری به سرمایه گذاران جدید را دارد.

وی تصریح کرد: در سه ماهه اول امسال قیمت زمین در شهرکهای صنعتی استان زنجان افزایش نمی یابد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: راه اندازی واحدهای تعطیل و نیز حمایت از واحدهایی که با ظرفیت اندک مشغول فعالیت می باشند اولویت اصلی شرکت می باشد و در این راستا آماده هرگونه حمایت از واحدهای صنعتی در چارچوب قوانین و مقررات می باشیم.