۱۶درصد مردم زنجان با قرآن مأنوس هستند
۱۶درصد مردم زنجان با قرآن مأنوس هستند

حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران به سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: رزمندگان اسلام با خلق این حماسه، روح مقاومت، ایستادگی و صلابت را در ملت ایران دمیدند و درس ها و پیام های زیادی را برای آیندگان به جا گذاشتند.وی به حضور پر شور […]

حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران به سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: رزمندگان اسلام با خلق این حماسه، روح مقاومت، ایستادگی و صلابت را در ملت ایران دمیدند و درس ها و پیام های زیادی را برای آیندگان به جا گذاشتند.
وی به حضور پر شور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و ادامه داد: چنان که رهبر معظم انقلاب نیز در پیام خود پس از انتخابات تاکید کردند، این حضور حداکثری نشان از همراهی مردم با نظام است و اکنون نیز دولت منتخب، دولت جمهوری اسلامی و دولت همه مردم ایران است.
حجت الاسلام صفی یاری به برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این ماه تلاش خواهیم کرد تا فضای حداکثری انس با قرآن و سبک زندگی اسلامی در جامعه تقویت شود.
وی بر فضاسازی محیط شهرها و مبلمان شهری مطابق اقتضائات ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: با بهره گیری از ظرفیت شبکه تبلیغی، برنامه های متعددی جهت بزرگداشت مناسبت های مذهبی و ملی در سطح مساجد استان طی ماه رمضان برگزار می شود.
حجت الاسلام صفی یاری از اعزام بیش از یک هزار مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان برای امر تبلیغ طی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: توجه به موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار شبکه تبلیغی و هیأتی قرار دارد و در این راستا فعالیت های گسترده ای توسط مبلغان مستقر در نقاط مختلف استان انجام شده است.
وی برگزاری جلسات جز خوانی قرآن به همراه بیان مفاهیم و تفسیر آیات، برگزاری محافل انس با قرآن و راه اندازی ۳۰ کرسی ویژه تلاوت قرآن در سطح استان و حمایت از جلسات سنتی قرآن در سطح مساجد را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ماه رمضان در استان برشمرد.
۷۳۱۲/۶۰۸۵
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی