تکیه بر باد/ تراختور، تیمی پرهودار امـــا بی صاحب!!!!!!
تکیه بر باد/ تراختور، تیمی پرهودار امـــا بی صاحب!!!!!!

اویاقلیق: خیلی وقت است تیم اول فوتبال آذربایجان که در سرتاسر ایران هوادار دارد، بی صاحب شده است و ما هم وظیفه ملی خود دانسته و قبلا بارها زنگ خطر را بصدا درآورده ایم، لاکن گوش شنوائی نبوده است! بموقعش و به کرات در همین سایت گفته ایم که مدیر عامل اگر بالاسر تیم نباشد، […]

اویاقلیق: خیلی وقت است تیم اول فوتبال آذربایجان که در سرتاسر ایران هوادار دارد، بی صاحب شده است و ما هم وظیفه ملی خود دانسته و قبلا بارها زنگ خطر را بصدا درآورده ایم، لاکن گوش شنوائی نبوده است!

بموقعش و به کرات در همین سایت گفته ایم که مدیر عامل اگر بالاسر تیم نباشد، انتظار قهرمانی و نائب قهرمانی و …. نداشته باشید!

بموقعش و به کرات گفته ایم که مدیرعامل اگر عرق و تعصبی به تراختور و آذربایجان نداشته باشد، دل بستن به او تکیه بر باد است!

بموقعش و به کرات گفته ایم که مدیرعامل تیم تراختور عامل اصلی و مسئول مستقیم محروم شدن تیم از جذب بازیکن است و نه دیگران (حتی فدراسیون)!

بموقعش و به کرات گفته ایم که مدیرعامل تیم ، مسئول تامین مالی هزینه های تیم و مسئول پرداخت بدهی عوامل فعلی و قبلی تیم است و این امر هیچ ربطی به مدیران قبلی ندارد، چون دست آنها از مدیریت تیم کوتاه است و مسولیتی در قبال بدهکاریها و بستانکاریهای تیم ندارند!

بموقعش و به کرات درهمین سایت خیلی چیزها گفته ایم و خوشبختانه بموقعش هم گفته ایم!

اما خیلی چیزها لازم به گفتن و یادآوری نیست! اظهر من الشمس بود و بارها امیرخان آبی خون، در نیم فصل دوم از رفتنش صحبت کرد و از شرمندگی اش که نتوانست برای مردم اذربایجان کاری کند! و اینها همه به این معنی بود که او خواهد رفت!
ما که دانستیم که امیرخان رفتنی است، اما مدیرعامل نامرئی تراختور بقدری در تهران مشغله کاری غیر تراختوری داشتند و دارند که متوجه نشدند چی به چی هست!!!!

حالیا جناب ایشان بفکر جذب سرمربی افتاده اند و تازگی ها کسانی او را پیدا کرده و گفته اند که : عمو یادگار! خوابی یا بیدار؟؟؟ قلعه جونت رفته و تیم سرمربی ندارد!!

جناب آجورلو که نمیدانسته و یا بروی خود نمی آورده که تیم بی صاحبش، مشکل جذب سرمربی خارجی هم میتواند داشته باشد، بفکر می افتد که نامه ای به فدراسیون بزند و کسب تکلیف کند!

البته آجورلو که _آلله قویسا_ مدیرعامل تیم است و هیچ گونه اطلاعاتی در مورد تیمش ندارد، نمیداند که تاج و دیگران بارها در مصاحبه شان گفته اند که مادر این مورد چیزی نمیدانیم و باید از فیفا کسب تکلیف شود!!

*******

نگرانی هواداران در فضاهای مجازی روز به روز بیشتر نمایان میشود و در نتیجه خفته های بیشتری هم بیدار میشوند!
اینجاست که مدیرعامل تهران نشین ما با همکاری رسانه های زرد که همیشه بدخواه تراختور و بفکر فروپاشی هواداران این تیم بوده اند، با نشر اخبار کذب و با عنوان قابل دفاع «طبق شنیده ها» سعی در خاموش کردن صدای هواداران و تزریق دیازپام برای خواب طولانی مدت انها میشوند!

اخباری از جذب گل محمدی و دنیزلی و ویسی و … منتشر میشود!

موقعی که از جذب دنیزلی صحبت میشود، به یادنظمی می افتم که بعد از سر کار گذاشتن چند ماهه هواداران که میگفت با دنیزلی و گاردیولا و …. در حال مذاکره هستیم و عاقبت آن بلا را سر تراختور آورد!

در هر حال دوستان تراختوری متوجه باشند که سرمربی مورد دلخواه آجرلو همان نکونام بود، و اگر اعتراضات نبود، جواد اقا هم اکنون در ورزشگاه اختصاصی مشغول کارآموزی سرمربیگری بود تا در آینده  ، سرمربی قابل قبولی برای استقلال شود!

از آنجائیکه دماغ آجرلو از بابت نکونام به دیوار بتنی پرشورها خورده، مسلما جناب ایشان ، پاتک خواهند زد! و با وقت کشی، عاقبت یک سرمربی نامناسب را که از نظر فنی نالایق خواهد بود،به تیم تحمیل خواهدکرد!
به عبارتی مذاکره باگل محمدی تورک و دنیزلی تورک و ….. همگی درحد سرکاری است و هواداران باید هوشیار باشند!

ضمنا بعضی ها با لابی گری میخواهند بار دیگر خود را بر تیم تحمیل کنند و طبق مثل “هرکسی خرخود را پیش میراند ” و در سایتها اسامی را برای سرمربی گری تراختور مشاهده میکنیم که در چهار سال حضورشان در لیگ برتر پنج ! بار اخراج شده اند!

حرف آخر: اگر هواداران هوشیار نباشند، سال دیگر باید برای تماشای بازیهای تراختور به باغ شمال بروند !!!!

یاشاسین آذربایجان !
یاشاسین تراختـــــور!

یادداشت از: ساوالان – اردبیل