برگزاری طرح ضیافت مهربانی توسط بهزیستی استان زنجان
برگزاری طرح ضیافت مهربانی توسط بهزیستی استان زنجان

 محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری  طرح ضیافت مهربانی توسط بهزیستی استان زنجان خبر دادو گفت:  این طرح از اول ماه مبارک رمضان اجرا می شود ومسئولین هر شب در منزل یکی از مددجویان که دارای مشکلات عدیده هستند حضورداشته و از نزدیک بامشکلات آنان آشنا می شوند و اجرای طرح ضیافت مهربانی ، […]

 محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری  طرح ضیافت مهربانی توسط بهزیستی استان زنجان خبر دادو گفت:  این طرح از اول ماه مبارک رمضان اجرا می شود ومسئولین هر شب در منزل یکی از مددجویان که دارای مشکلات عدیده هستند حضورداشته و از نزدیک بامشکلات آنان آشنا می شوند و اجرای طرح ضیافت مهربانی ، طرح حامی و طرح شکرانه سلامت از جمله طرح هایی است که سالانه درراستای بهبودوارتقاء شرایط زندگی مددجویان اجرا می شود.

وی اظهار کرد: آگاه سازی جامعه با خدمات گسترده و متنوع سازمان ، ایجاد امید و حس نوع دوستی در دل مددجویان و همچنین تقلیل و رفع مشکلات معلولین و مددجویان از اهداف اصلی این طرح است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: زنجان یکی از استانهای مذهبی و دارای خیرین بسیار است این طرح می تواند در رفع مشکلات مددجویان بهزیستی موثر باشد.

محمدی قیداری تاکید کرد: این طرح سالانه در استان برگزار می شود ودر سال گذشته  تعدادهزار و ۱۲ بسته با ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال توزیع شد. 

وی افزود:طی  سال گذشته ۱۰۶ برنامه افطاری توسط دفتر مشارکتهای مردمی بهزیستی استان و با مشارکت خیرین برگزار شده و ۷ هزار ۳۶۸ پرس غذا به ارزش تقریبی ۸۵ میلیون ریال به مددجویان و جامعه هدف بهزیستی توزیع شده است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از اجرای ۶۵ برنامه در سال گذشته خبر دادوگفت: در این میان ۶۱ نفر از مدیران ، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس در برنامه ضیافت مهربانی حضور داشتند.

محمدی قیداری تصریح کرد:  در این طرح خیران در سال ۹۵ مبلغ بیش ازیک  میلیارد ریال بصوت نقدی و بیش از ۲ میلیاردریال به صورت غیر نقدی در این زمینه مشارکت کردند. 

وی ابراز کرد: علاوه بر این طرح مراسم افطاری در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست شهید بقاء ثمین تاب نیز برگزار می شود  تا فرصتی فراهم شده مسئولان با نیازهای این قشر از جامعه آشنا شده و همین امر می‌تواند در تقویت روحیه این کودکان نیز موثر باشد.