زیر ساخت های خوبی برای حضور سرمایه گذاران در زنجان فراهم است
زیر ساخت های خوبی برای حضور سرمایه گذاران در زنجان فراهم است

غلامحسین جمیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دولت یازدهم در مدت چهار سال فعالیت خود حمایت خوبی را از بخش خصوصی داشت، گفت:  استان زنجان در بحث سرمایه گذاری فرصت های بسیار خوبی دارد و باید در این میان دولت بخش خصوصی را حمایت کند.  وی اظهار کرد: زنجان موقعیت جغرافیایی و […]

غلامحسین جمیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دولت یازدهم در مدت چهار سال فعالیت خود حمایت خوبی را از بخش خصوصی داشت، گفت:  استان زنجان در بحث سرمایه گذاری فرصت های بسیار خوبی دارد و باید در این میان دولت بخش خصوصی را حمایت کند. 

وی اظهار کرد: زنجان موقعیت جغرافیایی و استراتژیک بسیارخوبی دارد و برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان زنجان زیر ساخت های خوبی فراهم است و بخش خصوصی می تواند در توسعه سرمایه گذاری استان موثر باشد. 

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه اقتصاد استان زنجان بدون بخش خصوصی امکان پذیر نیست، افزود: باید این بخش با برنامه و مدیریت  درست و کارشناسی شده وارد کار شود. 

جمیلی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید» اشاره کردو یاد آورشد:  تحقق این شعار نیاز به مدیریت جهادی و برنامه ریزی کار شناسی شده داردو در این میان بخش خصوصی مجاهدانه وارد کار شده است. 

وی یادآور شد: برای ایجاد فضای کسب و کار باید زیر ساختهای لازم برای جذب سرمایه گذار فراهم شود و پروسه های صدور مجوز کوتاه شود و دولت تدبیر و امید حمایت لازم از سرمایه گذاران خواهد کرد و تاکنون هم این امر مهم محقق شده است. 

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: دستگاه های اجرایی باید زمینه های لازم برای سرمایه گذاری در استان را فراهم کنند چرا که این استان ظرفیت‌ها و ظرفیت های بسیار بالقوه ای برای توسعه  همه جانبه استان زنجان دارند. 

جمیلی افزود: طی چهار سال گذشته بخش خصوصی فعالیت ها و اقدامات خوبی را برای توسعه تولید و اشتغال استان زنجان  انجام داده است.