نمایشگاه فرش دستباف زنجان در تهران برگزار می شود
نمایشگاه فرش دستباف زنجان در تهران برگزار می شود

محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری نمایشگاه فرش دستباف استان زنجان در تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه یک شهریورماه تا ششم برگزار می شود.  وی اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی و خوشه های تولیدی درتهران برگزار می شود. رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان به اهداف برگزاری […]

محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری نمایشگاه فرش دستباف استان زنجان در تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه یک شهریورماه تا ششم برگزار می شود. 

وی اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی و خوشه های تولیدی درتهران برگزار می شود.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد ویاد آورشد: نشان دادن توانمندی‎های فرش دستبافت استان زنجان، آشنایی با بازار و معرفی تولیدات از اهداف برگزاری نمایشگاه فرش استان زنجان است.

جعفری با بیان اینکه در این نمایشگاه فرش های ابریشم، افشار و تابلو فرش عرضه می شود، تصریح کرد: استان زنجان دارای فرش های با کیفیت و ارزشمند دستباف است و می تواند ظرفیت خوبی برای صادرات غیرنفتی باشد.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به بحث ارتقای کیفیت فرش تولیدی تاکید جدی دارد و  طی سال ۹۶ برنامه های خوبی برای توسعه صادرات فرش استان زنجان در دستور کار است و در این میان صادرات فرش زنجان توسعه خوبی خواهد داشت.

جعفری گفت: خوشبختانه استقبال از برگزاری نمایشگاه فرش دستباف بسیار خوب است و این نمایشگاه باعث می شود که استانهای دیگر با توانمندی های صنایع دستی استان زنجان آشنا شوند. 

وی تعداد بیمه شدگان قالی باف در استان زنجان را ۸ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد.