اعزام ۱۰۲۰ مبلغ به مناطق مختلف استان زنجان در ماه مبارک رمضان
اعزام ۱۰۲۰ مبلغ به مناطق مختلف استان زنجان در ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام ولی الله مصائبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ۳۰۰ نفر از نیروهای تبلیغی از مبلغات و خواهران طلبه هستند. وی ادامه داد: هم اکنون حدود یک هزار مبلغ و مبلغه در استان زنجان در سامانه سجام (سامانه جامع اعزام مبلغ) ثبت‌نام کرده اند که در ایام […]

حجت الاسلام ولی الله مصائبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ۳۰۰ نفر از نیروهای تبلیغی از مبلغات و خواهران طلبه هستند.
وی ادامه داد: هم اکنون حدود یک هزار مبلغ و مبلغه در استان زنجان در سامانه سجام (سامانه جامع اعزام مبلغ) ثبت‌نام کرده اند که در ایام و مناسبت های مختلف برای امر تبلیغ به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.
حجت الاسلام مصائبی خاطرنشان کرد: در اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان با کمبود نیروی انسانی مواجه نیستیم و در صورت اعلام نیازهای جدید، از طریق حوزه های علمیه آن را تامین خواهیم کرد.
وی از فعالیت ۵۵ روحانی مستقر دائمی در روستاهای استان خبر داد و گفت: در زمان حاضر حدود ۲۵ خانه عالم روستایی بدون روحانی در روستاهای استان وجود دارد که در سال جاری تلاش بر این است تا در صورت حمایت، در آن ها مبلغان دائمی مستقر شوند.
حجت الاسلام مصائبی به نقش و تاثیر مبلغان در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: گسترش پوشش تبلیغی و برخورداری مردم ازنعمت روحانی از حداقل هایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، ولی متاسفانه به دلیل نبودن حمایت های لازم در خصوص تامین حداقل امکانات تبلیغی به ویژه در روستاها، این امر به کندی پیش می رود.
۷۳۱۲/۶۰۸۵
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی