اردبیل میزبان مسابقات قایقرانی آسیا می شود
اردبیل میزبان مسابقات قایقرانی آسیا می شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ،غلامرضا امینی در بازدید از دریاچه شورابیل افزود: دریاچه شورابیل در شهر اردبیل مکان مناسبی برای ایجاد کمپ قایقرانی برای تیم های ملی است.وی اظهار کرد: فدراسیون آمادگی دارد با همکاری مسئولان ارشد و متولیان ورزش استان برای احداث اسکله قایقرانی در مجموعه […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ،غلامرضا امینی در بازدید از دریاچه شورابیل افزود: دریاچه شورابیل در شهر اردبیل مکان مناسبی برای ایجاد کمپ قایقرانی برای تیم های ملی است.
وی اظهار کرد: فدراسیون آمادگی دارد با همکاری مسئولان ارشد و متولیان ورزش استان برای احداث اسکله قایقرانی در مجموعه تفریحی شورابیل اقدام کند.
وی با تقدیر از همکاری استاندار اردبیل و مدیرکل ورزش وجوانان استان بیان کرد: این اسکله با کمک مالی حامی فدراسیون و مسئولان استان اردبیل احداث خواهد شد.
امینی گفت:با توجه به اینکه میزبانی مسابقات ۲۰۱۹ کانوپولوی قهرمانی آسیا به ایران داده شده است اگر تا زمان مقرر این کمپ ایجاد شود فدراسیون آمادگی دارد این مسابقات را در استان اردبیل برگزار کند.
رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: احداث اسلکه قایقرانی در شورابیل یک طرح ماندگار برای استان اردبیل است باشد و فدراسیون خود را مکلف می داند تمام تجهیزات سخت افزاری قایقرانی را در اختیار این استان قرار دهد.
وی همچنین از برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی دختران زیر ۱۶ سال در رشته های کایاک و کانو کانادایی در تیرماه امسال در دریاچه گیلارلوی شهرستان گرمی خبر داد.
دریاچه شورابیل از مراکز مهم گردشگری در حاشیه شهر اردبیل واقع شده و دارای امکانات تفریحی ، ورزشی و فرهنگی بسیاری است که از آن جمله امکانات قایقرانی ، پیست دو و میدانی ، پیست دوچرخه سواری ، باغ وحش ، تعدادی هتل ، یک شهربازی و رستورانی در وسط دریاچه است.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشاردهنده:عارف شیرزاد
۶۱۳۰/ ۱۲۵۷