صدور کارت ملی هوشمند برای ۳۷ درصد واجدان شرایط در استان زنجان
صدور کارت ملی هوشمند برای ۳۷ درصد واجدان شرایط در استان زنجان

سید علی شفیعی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه صدور کارت ملی هوشمند از سال ۹۲ در استان آغاز شده است، افزود: در زمان حاضر با تامین زیر ساخت های مورد نیاز، فرایند صدور کارت ملی هوشمند برای متقاضیان به ۴۵ روز کاهش یافته است.وی اظهار کرد: طبق برنامه پنجم […]

سید علی شفیعی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه صدور کارت ملی هوشمند از سال ۹۲ در استان آغاز شده است، افزود: در زمان حاضر با تامین زیر ساخت های مورد نیاز، فرایند صدور کارت ملی هوشمند برای متقاضیان به ۴۵ روز کاهش یافته است.
وی اظهار کرد: طبق برنامه پنجم توسعه صدور کارت ملی هوشمند برای تمام شهروندان واجد شرایط بایستی طی مدت این برنامه به پایان می رسید ولی در سطح کشور در این زمینه طبق برنامه عمل نشده است.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، به گفته معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان، از زمان آغار به کار دولت یازدهم تا پایان سال گذشته ۳۰۰ هزار کارت هوشمند ملی در این استان صادر شد که در مقایسه با سال های ما قبل آن افزایش قابل توجهی داشت.
تمامی افراد بالای ۱۵سال، واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.
هم اکنون ۳۶ مرکز ثبت نام کارت هوشمند ملی شامل ۱۲ مرکز اداره ثبت احوال، ۲۴ دفتر پیشخوان دولت الکترونیک و اداره های پست نسبت به صدور این کارت اقدام می کنند.
۷۳۱۲/۸۰۶۸
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش