به پرواز درآمدن اورژانس هوایی برای نجات مصدومان
به پرواز درآمدن اورژانس هوایی برای نجات مصدومان

علیرضا زراعتچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: در پی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ زنجان مبنی بر واژگونی خودرو تیبا در مسیر قره‌بوته به گوگ‌تپه از توابع زنجان بلافاصله آمبولانس پایگاه ایده‌لو به محل حادثه اعزام شد. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با یادآوری اینکه این حادثه دیروز اتفاق افتاد، […]

علیرضا زراعتچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: در پی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ زنجان مبنی بر واژگونی خودرو تیبا در مسیر قره‌بوته به گوگ‌تپه از توابع زنجان بلافاصله آمبولانس پایگاه ایده‌لو به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با یادآوری اینکه این حادثه دیروز اتفاق افتاد، گفت: با توجه به ارزیابی به‌عمل آمده توسط پرسنل پایگاه ایده‌لو و وضعیت بیماران، نیاز به حضور بالگرد اورژانس در صحنه اعلام و بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی جهت امدادرسانی به مصدومین حادثه به پرواز درآمد.

زراعتچی خاطرنشان کرد: این حادثه منجر به مصدومیت دو نفر خانم از نواحی کمر و سر و گردن شد که هر دو مصدوم پس از دریافت اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی توسط اورژانس ۱۱۵، جهت ادامه درمان به مرکز درمانی آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

انتهای پیام