ماجرای یک عکس /اشک های شوقی که میرزا آقا به خاطر اقتدار کشورش ریخت
ماجرای یک عکس /اشک های شوقی که میرزا آقا به خاطر اقتدار کشورش ریخت

‘میرزا آقا پیرد موسی’ دستفروش اردبیلی می گوید که وقتی به هنگام سخنرانی دکتر روحانی در ورزشگاه شهید آسمانی اردبیل، رییس جمهوری محکم گفت که من پولهای بلوکه شده را ازحلقوم آمریکا بیرون کشیدم، ناخودآگاه اشک برچشمانم جاری شد.او می گوید که روحانی برای این مملکت بسیار زحمت کشیده ، به فکر محرومان بوده و […]

‘میرزا آقا پیرد موسی’ دستفروش اردبیلی می گوید که وقتی به هنگام سخنرانی دکتر روحانی در ورزشگاه شهید آسمانی اردبیل، رییس جمهوری محکم گفت که من پولهای بلوکه شده را ازحلقوم آمریکا بیرون کشیدم، ناخودآگاه اشک برچشمانم جاری شد.
او می گوید که روحانی برای این مملکت بسیار زحمت کشیده ، به فکر محرومان بوده و برای بهتر شدن وضعیت کشور تمام تلاشش را می کند .
میرزا آقا مرد زحمتکشی است که به خاطر تنگنای زندگی بیشتر از سنش نشان می دهد، میرزآقا چهار سال پیش با وانت نیسان دستفروشی می کرد، اما حوادث روزگار وضعیت را طوری برایش تنگ کرد که مجبور به فروش خودرو خود شده و هم اکنون بر روی ارابه چوبی خود سیب زمینی وپیاز می فروشد.
او نمونه خیل عظیمی از مردمان سرزمینی است که شعارهای معیشتی و وعده های افزایش یارانه ها عزت و بزرگی اش را کوچک نکرد، او نه برای یارانه که برای عزت و اقتدار کشورش اشک ریخت.
در چند روز گذشته که عکس میزا آقا در فضای مجازی پخش شده، دهها خبرنگار از تهران و اردبیل با او تماس گرفته اند تا راز این چهره و این اشک را از او جویا شوند.
او سرسختانه طرفدار روحانی است، در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی در چهارشنبه گذشته او ارابه سیب زمینی و پیاز فروشی اش را در خانه گذاشت و صبح اول وقت در سالن شهید آسمانی اردبیل تصویر نامزد مورد حمایتش را بر دست بلند کرده و برای سخنان مقتدرانه رئییس جمهورش اشک شوق ریخت.
اکنون عکس و ویدئوی کوتاه از مصاحبه او در شبکه های مجازی دست بدست می شود، مسئولان استان و حتی ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام روحانی نیز تحت تاثیر چهره با عظمت و تاثیرگذار میرزاآقا قرار گرفته اند.
مجید خدابخش استاندار اردبیل دیشب با میرزا آقا دیدار و از او تجلیل کرد و ستاد تبلیغات رییس جمهوری نیز از وی برای حضور در جشنی که قرار است فردا در تهران برگزار شود، دعوت کرده است.
میرزاآقا می گوید: من از مسئولان بابت این توجه تشکر می کنم و انتظاری از انها ندارم فقط امید وارم ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و درایت وتدبیر رئیس جمهوری در دنیا سرآمد شود. اقتدار ایران و سربلندی این سرزمین افتخار من و فرزندانم و تمام ایرنیان است .
خبرنگار:یعقوب شاددل ** تنظیم و انتشار: سیفعلی موسی زاده
/۶۰۱۶/ ۷۱۱۰