علت خودکشی دو نوجوان دانش آموز زنجانی مشخص نیست
علت خودکشی دو نوجوان دانش آموز زنجانی مشخص نیست

رسول بیات در گفتگو با خبرنگار مهربا اشاره به خود کشی  دو نوجوان در منطقه گاوازنگ شهر زنجان، افزود: علت خودکشی مشخص نشده است. وی اظهار کرد: خوشبختانه در زنجان میزان خود کشی نسبت به سایر استانها بسیار پایین است و بالا نیست. فرماندار زنجان گفت:در راستای تحقق منویات  مقام  معظم رهبری در خصوص کاهش آسیبهای […]

رسول بیات در گفتگو با خبرنگار مهربا اشاره به خود کشی  دو نوجوان در منطقه گاوازنگ شهر زنجان، افزود: علت خودکشی مشخص نشده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در زنجان میزان خود کشی نسبت به سایر استانها بسیار پایین است و بالا نیست.

فرماندار زنجان گفت:در راستای تحقق منویات  مقام  معظم رهبری در خصوص کاهش آسیبهای اجتماعی در مناطق حاشیه نشین کار گروه اجتماعی در شهرستان زنجان تشکیل شد و همچنین  ستاد باز آفرینی در سطح شهرستان فعال است.

بیات تاکید کرد: ۷  منطقه  در شهرستان زنجان به عنوان مناطق حاشیه نشین  است و ۱۰۰ هزار نفر در معرض آسیبهای اجتماعی هستند.

فرماندار زنجان تصریح کرد:بحث حاشیه نشینی در همه استانها دامن گیر مراکز استاها است و خوشبختانه با تلاش متولیان فرهنگی و امورشهری حاشیه نشینی در زنجان را به حداقل خواهیم رساند.

بیات گفت: بخشی از آسیبهای اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی است وباید متولیان فرهنگی و امور شهری برای کاهش حاشیه نشینی برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند.

 وی یاد آورشد: همه باید همت کنند و جهادگونه برای کاهش حاشیه نشینی تلاش کنند و به دنبال هم افزایی در کارها باشند ودر شان نظام جمهوری اسلامی و مردم زنجان نیست که مناطق حاشیه نشین داشته باشیم.

فرماندار زنجان گفت: طبق منویات مقام  معظم رهبری دولت تدبیر و امید به بحث کاهش آسیبهای اجتماعی تاکید دارد.