انتخابات یکی از پایه ها و اساس مردم سالاری دینی است
انتخابات یکی از پایه ها و اساس مردم سالاری دینی است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران، افزود: جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی قوام پیدا کرده  و نقش تعیین کننده مردم هستند و انتخابات یکی از پایه ها و اساس مردم سالاری دینی است. وی اظهار کرد: بعد از ۳۸ […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران، افزود: جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی قوام پیدا کرده  و نقش تعیین کننده مردم هستند و انتخابات یکی از پایه ها و اساس مردم سالاری دینی است.

وی اظهار کرد: بعد از ۳۸ سال هر سال مردم با حضور خود در صحنه های مختلف حمایت خود را نشان  دادند و وحدت و اقتدای نظام را به صحنه کشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در کار خیر باید سبقت گرفت و با مشاهده چند صندوق باید گفت که مشارکنت در ساعات اولیه انتخابات بسیار خوب بوده است و استقبال مردم عالی است.

خاتمی تاکید کرد:حضور گسترده مردم در انتخابات دوستان را دلخوش و دشمنان را مایوس می کند و در سالهای گذشته هم مردم مشارکت خود را به خوبی نشان دادند.

وی افزود: مردم همیشه حاضر در صحنه هستند و قرآن می فرماید در کار خیر عجله کنید وحضور اولیه درپای صندوقهای رای  هم مثل نماز است و ثواب آن بیشتر است و در کار خیر باید پیشقدم بود.