بارش های پراکنده در زنجان آغاز می شود
بارش های پراکنده در زنجان آغاز می شود

حسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسمان صبح فردا/ جمعه/ این استان صاف و آفتابی خواهد بود که با ورود امواج ناپایدار از بعدازظهر همین روز افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش های پراکنده آغاز می شود.وی اظهار کرد: بر این اساس طی روز جمعه وزش باد شدید […]

حسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسمان صبح فردا/ جمعه/ این استان صاف و آفتابی خواهد بود که با ورود امواج ناپایدار از بعدازظهر همین روز افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش های پراکنده آغاز می شود.
وی اظهار کرد: بر این اساس طی روز جمعه وزش باد شدید بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده و همین روند روز شنبه هفته آینده با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.
سلطانی افزود: بارش های پراکنده در روز شنبه نیز ادامه و دمای هوا نیز افزایش خواهد یافت.
وی بیان کرد: وضعیت جوی اغلب مناطق امروز این استان صاف و گاهی با وزش باد شدید پیش بینی شده است که با افزایش پوشش ابر در شهرستان طارم احتمال وقوع بارش های رگباری در ارتفاعات وجود دارد.
سلطلنی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد با پنج درجه و گرماب با ۲۸ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم ترین ایستگاه و شهر استان گزارش شد و دمای فعلی شهر زنجان نیز ۱۵ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییر چندانی نشان نمی دهد.
۶۰۸۵/۷۳۲۰
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی