اعلام موجودیت ائتلاف امیدآذربایجان برای انتخابات شورای شهرارومیه
اعلام موجودیت ائتلاف امیدآذربایجان برای انتخابات شورای شهرارومیه

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، بعد از چهار دوره از شکل گیری شوراهای اسلامی شهر و روستا برای نخستین بار در انتخابات پنجمین دوره از شوراها تیمی منسجم، متحد با تکیه بر تجربه، تعهدو تخصص دور هم گرد آمده اند تا زمینه ساز پیشرفت و تعالی شهر ارومیه باشند. تغییرات […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، بعد از چهار دوره از شکل گیری شوراهای اسلامی شهر و روستا برای نخستین بار در انتخابات پنجمین دوره از شوراها تیمی منسجم، متحد با تکیه بر تجربه، تعهدو تخصص دور هم گرد آمده اند تا زمینه ساز پیشرفت و تعالی شهر ارومیه باشند.

تغییرات پی در پی اعضای لیست ها، فردگرایی بدون تکیه بر تخصص و تجربه و برگزاری مراسم هایی که بیشتر شبیه شوی انتخاباتی است نشان می دهد دیگر عمر سیاسی و اجتماعی این گونه حرکات به سر آمده است.

در مقابل این تفکر ائتلافی متشکل از ۱۱ نفر از نخبه های شهر در حوزه های مختلف متحد و یکصدا جمع شده اند تا این بار شورای شهر ارومیه را متحول کنند.

تعدادی از این پارامتر های مهم جهت امتیاز دهی به این افراد عبارت است از، تعلق خاطر و اعتقاد به هویت و تاریخ آذربایجان، اعتقاد به جریان اعتدال، تخصص، داشتن سابقه پاک و تجربه مدیریتی، جسارت و پاک دستی  داشتن چهار چوب فکری و ذهن خلاق  نداشتن ارتباط با باندهای مالی و رانتی شهر و …

امروز اسامی این ائتلاف برای حضوری مقتدر در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در اختیار مردم ارومیه قرار گرفته و حال مردم با بررسی عقبه  این افراد بیشتر از ما به توانایی این ائتلاف برای توسعه واقعی و پایدار اورمیه و پایان یافتن فساد و باند های مافیایی این شهر اعتقاد پیدا خواهند کرد.

“ائتلاف امید آذربایجان” تلاش دارد ضمن خدمت بی منت به مردم گفتمان جدیدی از توسعه و پیشرفت را به مردم این دیار هدیه دهد تا سه روز دیگر به سرمنزل مقصود می رسد امید که مردم در این میان با انتخابی توام با عقلانیت فردای بهتر را برای ارومیه رقم بزنند.

اسامی این لیست به شرح زیر معرفی می گردد

شال_زیتونی ها با ائتلاف بزرگ امید_آذربایجان

اعضای ائتلاف

دکترسیدعلی رضوی

 دکتری علوم سیاسی قهرمان ملی و نخبه ورزشی کشور و جهان

پروفسورمرتضی بهرام

 پر استناد ترین دانشمند جهان اسلام و جوان ترین پروفسور آذربایجان

دکتری شیمی تجزیه گرایش محیط زیست

مهندس فریده قاسمی

فوق لیسانس مدیریت کشاورزی، متخصص فضای سبز شهری (رئیس حزب ندای ایرانیان استان)

دکتر قادراحمدی

تنها دکترای شهرسازی استان

دکتر میرعبدالله حسینی

کتری عمران متخصص GIS شهری

مهندس سجاد خضرلو

تخصص حوزه اقتصاد ایده پرداز اقتصادی

دکتر مرتضی پیری

دکتری مدیریت از دانشگاه تهران

مهندس وحید بهرامی

تخصص مهندس معمار و شهرسازی

دکتر میرعلی محمدی

دکتری عمران از دانشگاه بیرمنگام انگلستان، دبیر حزب اعتدال و توسعه استان

میرنجف غیبی

فوق لیسانس حسابداری (فرهنگی)

توماج وحید افشار(نوه مجاهد نستوه آذربایجان آیت الله حسنی)

مهندس عمران فوق لیسانس مدیریت (فارغ التحصیل تیزهوشان)