برگزیدگان دهمین جشنواره ملی حرکت را به کشورهای خارجی می‌فرستیم
برگزیدگان دهمین جشنواره ملی حرکت را به کشورهای خارجی می‌فرستیم

اویاقلیق :محمد رضا پورمحمدی در مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره ملی دانشگاه تبریز با بیان این مطلب گفت: برگزیدگان این جشنواره در دانشگاه تبریز علاوه بر اینکه به بخش ملی راه پیدا می‌کنند، به کشورهای همسایه فرستاده می‌شوند که در این راستا کشور گرجستان برای میزبانی از دانشجویان دانشگاه تبریز علاقمند است. وی تاکید کرد: برای […]

اویاقلیق :محمد رضا پورمحمدی در مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره ملی دانشگاه تبریز با بیان این مطلب گفت: برگزیدگان این جشنواره در دانشگاه تبریز علاوه بر اینکه به بخش ملی راه پیدا می‌کنند، به کشورهای همسایه فرستاده می‌شوند که در این راستا کشور گرجستان برای میزبانی از دانشجویان دانشگاه تبریز علاقمند است.
وی تاکید کرد: برای برگزاری جشنواره ملی حرکت در دانشگاه تبریز دانشجویان و عوامل تلاش زیادی کرده‌اند به‌طوری که ۱۰ هزار نفر ساعت در برگزاری هرچه بهتر آن نقش داشته‌اند.
پورمحمدی با بیان اینکه برای توسعه کشور باید ابتدا به توسعه علمی توجه کرد، یاد آور شد: بدون توسعه علمی، توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور نیز میسر نخواهد بود و نقش دانشگاه در این توسعه بسیار پر رنگ و اثرگذار است.
وی دانشجویان را رکن اصلی دانشگاه‌ها دانست که از توانمندی بالایی برای کمک به شکوفایی و پیشرفت کشور برخوردار هستند.
گفتنی است، جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی، سالانه توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز علمی در سطح داخل دانشگاهی و ملی برگزار می‌شود و انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها در آن به رقابت و نیز نمایش دستاوردهای خود می‌پردازند.
 دهمین جشنواره ملی دانشگاه تبریز از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت سال جاری از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نگارخانه شهید آوینی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.