برخورد ناشایست با هنرمند تبریزی در قبال تعمیر ساز ناظری
برخورد ناشایست با هنرمند تبریزی در قبال تعمیر ساز ناظری

مهری جابریان که به همراه شوهرش با کار شبانه، ساز شکسته حافظ ناظری را مانند اولش تعمیرکردند، روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: یکی از عوامل برگزاری این کنسرت ساعت ۲۲:۳۰ شب روز قبل از برگزاری کنسرت با من و همسرم تماس گرفته و اعلام کر که ساز حافظ ناظری […]

مهری جابریان که به همراه شوهرش با کار شبانه، ساز شکسته حافظ ناظری را مانند اولش تعمیرکردند، روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: یکی از عوامل برگزاری این کنسرت ساعت ۲۲:۳۰ شب روز قبل از برگزاری کنسرت با من و همسرم تماس گرفته و اعلام کر که ساز حافظ ناظری شکسته و باید بدون اطلاع وی تعمیر شود.
وی یادآوری کرد: این فرد اعلام کرد برای اینکه اعصاب حافظ به هم نریزد و مشکلی در کنسرت بوجود نیاید، نمی خواهیم از شکستن سازش باخبر شود.
هنرمند تبریزی با بیان اینکه ساز حافظ منحصر بفرد بوده و توسط مجید صفری از سازندگان بین المللی ساز به طور انحصاری برای وی ساخته شده است، اظهار کرد: ارزش ساز وی حدود ۱۵۰ میلیون ریال است.
جابریان ادامه داد: به لحاظ اهمیت موضوع و برای حفظ نام و اعتبار تبریز، من و همسرم از ساعت ۱۲:۵ بامداد تا ۶٫۵ صبح کار تعمیر ساز را انجام دادیم و ساز آماده را ساعت حدود ۹ تحویل عامل برگزاری این کنسرت دادیم.
وی با بیان اینکه از مهمانان این کنسرت انتظاری نبود، گفت: عوامل برگزاری این کنسرت بدون اینکه اجرت تعمیر ساز حافظ ناظری را بدهند، حتی از ما برای حضور در کنسرت نیز دعوت نکردند.
هنرمند تبریزی اظهار کرد: ما علاقه مند به ملاقات کوتاه مدت ۵ یا ۱۰ دقیقه ای با شهرام و حافظ ناظری بودیم، ولی عوامل برگزاری کنسرت این ملاقات را نیز از ما دریغ کردند و ما فقط در فرودگاه هنگام خروج این هنرمندان توانستیم ملاقات نیم ساعتی با آنان داشته باشیم.
جابریان با بیان اینکه برادر شهرام در جریان شکسته شدن ساز حافظ بوده و موضوع را به برادر و برادرزاده اش اطلاع داده بود، ادامه داد: در این دیدار این هنرمندان مشهور موسیقی اصیل ایرانی فقط تشکر خشک و خالی از ما کردند.
وی گفت: عوامل برگزاری این کنسرت نیز بجای قدردانی از کار ما و پرداخت اجرت، با ما برخورد ناشایست کردند.
کنسرت سه روزه شهرام و حافظ ناظری روزهای ۲۹ تا ۳۱ فروردین در سالن چیچک تبریز با استقبال گسترده و چشمگیر علاقه مندان به موسیقی اصیل ایرانی برگزار شد.

ایرنا