انتخابات نماد اتحاد ملت ایران است/ نباید کنار بنشینیم
انتخابات نماد اتحاد ملت ایران است/ نباید کنار بنشینیم

مسعود پزشکیان اظهار کرد: شخصی را انتخاب کنیم که تحمل مخالف خود را دارد، و به همه افراد و گروه‌ها در اندازه و سهمی که دارند و در چارت قانون اجازه فعالیت و نفس کشیدن می‎دهد. وی ادامه داد: به دنبال فردی باشیم که به همه با هر تفکر سیاسی تعریف شده در قانون، اجازه […]

مسعود پزشکیان اظهار کرد: شخصی را انتخاب کنیم که تحمل مخالف خود را دارد، و به همه افراد و گروه‌ها در اندازه و سهمی که دارند و در چارت قانون اجازه فعالیت و نفس کشیدن می‎دهد.
وی ادامه داد: به دنبال فردی باشیم که به همه با هر تفکر سیاسی تعریف شده در قانون، اجازه می‌دهد، سهمی در مدیریت، تصمیم‌گیری، سیاست، قضاوت و غیره داشته باشد، البته این نسبی است شاید در میان کاندیداها کسی را نیابیم که کاملاً منطبق بر ایده‌آل‌های ما باشد ولی باز هم ممکن است یک کاندیدا در این خصوصیت بهتر از همه باشد.
وی خاطرنشان کرد: نباید کنار بنشینیم؛ آمدن مردم به صحنه و حضور حداکثری آن‌ها، این پیام را به دنیا مخابره می‌کند که ملت ایران پشت دولت انتخابی خود خواهند ایستاد و دست طمع‌وزران را کوتاه می‌کنند.
 پزشکیان خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات، نمادی از اتحاد و همبستگی ملی ما است، این حضور دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید می‌کند.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس همچنین انتخاب افراد اصلح، کاردان، صادق و کارشناس را پشتوانه محکمی برای مدیریت کشور دانست.