گشت های نظارتی برای رصد تخلفات تبلیغاتی فعال است
گشت های نظارتی برای رصد تخلفات تبلیغاتی فعال است

به گزارش اویاقلیق، رحیم شهرتی فر روز دوشنبه در سومین جلسه کمیته تبلیغات انتخابات با حضور فرماندهان کلانتری های، معاونین خدمات شهری مناطق شهرداری تبریز، معاون دادستان، ضمن تقدیر از عملکرد مقتدرانه نیروی انتظامی در افزایش امنیت و کاهش جرایم، گفت: لازمه ی انتخابات پرشور، سالم و بدون حاشیه، همکاری کلیه ارگان ها است. وی […]

به گزارش اویاقلیق، رحیم شهرتی فر روز دوشنبه در سومین جلسه کمیته تبلیغات انتخابات با حضور فرماندهان کلانتری های، معاونین خدمات شهری مناطق شهرداری تبریز، معاون دادستان، ضمن تقدیر از عملکرد مقتدرانه نیروی انتظامی در افزایش امنیت و کاهش جرایم، گفت: لازمه ی انتخابات پرشور، سالم و بدون حاشیه، همکاری کلیه ارگان ها است.
وی با تاکید بر برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتی به ویژه درخصوص تبلیغات غیرمجاز، افزود: امسال سازه ها و محل های مختلف تبلیغات از سوی شهرداری تبریز فراهم شده است و پاسخگوی سطح تبلیغات متعارف در تمام نقاط شهر خواهد بود، بنابراین الصاق اقلام تبلیغاتی در محل های غیرمجاز برخورد قاطع گشت های تخلف یابی و دستگاه قضایی استان را به دنبال خواهد داشت.
شهرتی فر، از مردم بافرهنگ، فهیم و قانون مدار تبریز درخواست کرد به کاندیداهایی که ابتدایی ترین قوانین را رعایت نمی کنند و موجب آلودگی بصری و تخریب اموال عمومی می شوند رای ندهند، چرا که این افراد ناقض قانون، قطعا’ نماینده خوبی برای تبریز بافرهنگ نخواهند بود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی بیست و نهم اردیبهشت ماه امسال در شهرستان تبریز نیز برگزار می شود.