بازی نفت با تراکتورسازی آخرین بازی ادینهو در تبریز
بازی نفت با تراکتورسازی آخرین بازی ادینهو در تبریز

اویاقلیق :ادر لوسیانو ادینهو مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی تنها دو بازی دیگر برای این تیم انجام خواهد داد و برای همیشه فوتبال ایران را ترک خواهد کرد. آقای گل دو فصل پیش فوتبال ایران تصمیم دارد سال‌های پایانی فوتبال خود را در کشورش بازی کند و پیشنهاد تمدید قرارداد تراکتورسازان را رد کرده است. وی […]

اویاقلیق :ادر لوسیانو ادینهو مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی تنها دو بازی دیگر برای این تیم انجام خواهد داد و برای همیشه فوتبال ایران را ترک خواهد کرد.

آقای گل دو فصل پیش فوتبال ایران تصمیم دارد سال‌های پایانی فوتبال خود را در کشورش بازی کند و پیشنهاد تمدید قرارداد تراکتورسازان را رد کرده است.

وی در لیگ برتر دوره چهاردهم با پیراهن تیم تراکتورسازی ۲۰ گل به ثمر رسانده و آقای گل مسابقات شد، اما در دوره دوم حضورش در تراکتورسازی نتوانست درخشش گذشته را داشته باشد و جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم از دست داد.

البته در بازی‌های اخیر تراکتورسازی برابر استقلال تهران و سپاهان اصفهان غیبت ادینهو به دلیل مصدومیت بوده است.

با رفع مصدومیت ادینهو وی می تواند در دو بازی باقیمانده لیگ برتر و فینال جام حذفی تراکتورسازی را مقابل نفت تهران همراهی کند و در تلاش است با قهرمانی در جام حذفی آخرین افتخار خود در فوتبال ایران را کسب کند.