بهره‌مندی مددجویان از مشاوره حقوقی ۲۳۵ وکیل نیکوکار در سال ۹۵
بهره‌مندی مددجویان از مشاوره حقوقی ۲۳۵ وکیل نیکوکار در سال ۹۵

اویاقلیق :محمد کلامی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد از مشاوره حقوقی رایگان ۲۳۵ وکیل نیکوکار بهره‌مند هستند، اظهار کرد: وکلای نیکوکار با هماهنگی قبلی در یک روز از هفته با حضور در کمیته امداد مشاوره و خدمات حقوقی به مددجویان ارائه می دهند. وی ادامه داد: در سال گذشته از ۴۹۲ پرونده […]

اویاقلیق :محمد کلامی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد از مشاوره حقوقی رایگان ۲۳۵ وکیل نیکوکار بهره‌مند هستند، اظهار کرد: وکلای نیکوکار با هماهنگی قبلی در یک روز از هفته با حضور در کمیته امداد مشاوره و خدمات حقوقی به مددجویان ارائه می دهند.
وی ادامه داد: در سال گذشته از ۴۹۲ پرونده حقوقی مددجویان تحت حمایت این نهاد ۴۶ پرونده مختومه شده و بقیه در حال پیگیری است.
کلامی از انعقاد تفاهم نامه بین این نهاد با کانون وکلای دادگستری و سازمان بسیج حقوقدانان استان به منظور برخورداری مددجویان از خدمات حقوقی و مشاوره ای اعضای سازمان بسیج حقوقدانان خبر داد و افزود: طبق این تفاهم‌نامه، ارائه مشاوره حقوقی در کلیه موضوعات حقوقی، جزائی و خانواده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در یک روز از هفته و به صورت رایگان انجام می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ۲۳ میز خدمت حقوقی با هدف تسهیل ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تشکیل شده است، افزود: میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان در امور حقوقی و ارتقای سطح آگاهی آنان ایجاد شده و مشکلات حقوقی، عدم توانائی برای احقاق حق و پایمال شدن حقوق مددجویان تحت حمایت از دلایل تشکیل آن است.