جشن صعود به آسیا در نصف جهان
جشن صعود به آسیا در نصف جهان

اویاقلیق :در چارچوب هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی و سپاهان به میزبانی تیم اصفهانی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. تراکتورسازی از آن دست تیم‌هایی است که همیشه تلاش می‌کنند به رده‌های بالای جدول برسند و در این راه، هیچ‌چیز عزم‌شان را کم نمی‌کند. فاجعه مدیریتی که در نیم فصل رخ داد و باعث شد […]

اویاقلیق :در چارچوب هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی و سپاهان به میزبانی تیم اصفهانی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

تراکتورسازی از آن دست تیم‌هایی است که همیشه تلاش می‌کنند به رده‌های بالای جدول برسند و در این راه، هیچ‌چیز عزم‌شان را کم نمی‌کند. فاجعه مدیریتی که در نیم فصل رخ داد و باعث شد تراکتورسازی چهار بازیکن مهم را از دست بدهد و نتواند جایگزینی برای‌شان بیاورد، کمر تیم را شکست و نماینده قدیمی تبریز را به بحران کشاند اما این تیم توانست به تدریج خود را به صدر نزدیک کند و هرچند به گرد پای پرسپولیس هم نرسید، اما رده دوم جدول را تصاحب کرد.

تراکتورسازی اکنون به عنوان تیم دوم جدو – که به هیچ وجه از رده سوم پایین‌تر نمی‌رود– و یکی از فینالیست‌های جام حذفی، در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت اما دوم شدن در لیگ برتر، کیفیت این حضور را بیشتر می‌کند. ضمن این که ممکن است فوتبال ایران در فصل آینده با کاهش سهمیه روبه‌رو شود که در آن صورت، دوم ماندن در لیگ برتر، حاشیه امنی برای تراکتورسازی ایجاد می‌کند.

از سوی دیگر، سپاهان برای آن که بخت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست ندهد، به فکر شکست تراکتور و رسیدن به رده چهارم است. در صورتی که سپاهان از تراکتورسازی امتیاز بگیرد و ذوب‌آهن از پرسپولیس شکست بخورد، این طلایی‌پوشان اصفهان خواهند بود که در رده چهارم قرار می‌گیرند.

این بازی از ساعت ۱۸ فردا (شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز می‌شود و حمیدحاج ملک، علی میرزابیگی، سجاد طوری و علی صفایی، داوران این مسابقه خواهند بود.

همچنین بر اساس اعلام سازمان لیگ، شهرام گودرزی، محمد نوری و کرار جاسم محمد، هر سه ازتراکتورسازی تبریز، محرومان این بازی هستند.