نماینده مجلس از ایجاد بندر خشک در منطقه قلی بی لوی آذربایجان شرقی خبر داد
نماینده مجلس از ایجاد بندر خشک در منطقه قلی بی لوی آذربایجان شرقی خبر داد

اویاقلیق : شهاب الدین بی مقدار افزود: این مصوبه به همراه ایجاد بندر خشک در اصلاندوز استان اردبیل به تصویل هیات دولت رسید تا یکی از مشکلات اساسی واردات و صادرات کالا بین ایران و جمهوری آذربایجان رفع شود. وی اظهار کرد: با این مصوبه ، به زودی صدای بوق قطار باکو – تبریز و […]

اویاقلیق : شهاب الدین بی مقدار افزود: این مصوبه به همراه ایجاد بندر خشک در اصلاندوز استان اردبیل به تصویل هیات دولت رسید تا یکی از مشکلات اساسی واردات و صادرات کالا بین ایران و جمهوری آذربایجان رفع شود.
وی اظهار کرد: با این مصوبه ، به زودی صدای بوق قطار باکو – تبریز و در ادامه در شهرهای ارومیه و اردبیل و سپس ترکیه و اروپا از مسیر خاک ایران اسلامی شنیده خواهد شد.
بی مقدار، از پیگیری مجدانه استانداران آذربایجان شرقی و اردبیل قدردانی کرد و افزود: از نمایندگان استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و آذربایجان غربی نیز که در این مسیر حمایت و پشتیبانی های لازم را انجام دادند، باید تشکر نمود.
وی اظهار کرد: از جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم و معاون اول ایشان جناب آقای جهانگیری، دکتر واعظی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان رییس میز آذربایجان، جناب آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه و کلیه اعضای محترم هیات دولت اعم از وزرای راه و معاونان رئیس جمهور که واقعا’ با مصوبه فوق هدیه گرانقدری را به ملت غیور آذربایجان تقدیم نمودند، تشکر و قدردانی می کنم.
این نماینده مجلس دهم، از صاحبان سرمایه و کارآفرینان، اعضای اتاق های بازرگانی و سمن های تجاری، صنعتی، خدماتی درخواست کرد ، همت کنند تا بتوانیم از طریق سرمایه گذاران داخلی و خارجی خط آهن را از اصلاندوز به جلفا و اردبیل متصل کنیم.
منطقه ایلاتی قلی بی لو در شهرستان خداآفرین و در فاصله نزدیک با جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی-ایرنا