تعداد تصادفات فوتی در اردبیل ۱۷ درصد کاهش یافت
تعداد تصادفات فوتی در اردبیل ۱۷ درصد کاهش یافت

حجت فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: تعداد تصادفات فوتی فروردین ماه سال گذشته ۱۲ مورد و تعداد تصادفات فروردین ماه امسال ۱۰ مورد است که نشان می‌دهد تعداد تصادفات فوتی ۱۷ درصد کاهش یافته است. وی افزود: تعداد متوفی در زمان ذکر شده طی سال گذشته ۱۳ نفر و در سال جاری […]

حجت فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: تعداد تصادفات فوتی فروردین ماه سال گذشته ۱۲ مورد و تعداد تصادفات فروردین ماه امسال ۱۰ مورد است که نشان می‌دهد تعداد تصادفات فوتی ۱۷ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: تعداد متوفی در زمان ذکر شده طی سال گذشته ۱۳ نفر و در سال جاری ۱۰ نفر به ثبت رسیده که باز نشان می‌دهد تعداد متولی با ۳۳ درصد کاهش همراه است.

رئیس پلیس‌راه استان متذکر شد: در مقابل تعداد تصادفات جرحی از ۲۵ مورد در سال گذشته به ۲۶ مورد در سال جاری رسیده و چهار درصد افزایش یافته است.

فتاحی تعداد مجروحان را نیز با افزایش ۲۱ درصدی عنوان کرد و افزود: تعداد مجروح در تصادفات فروردین ماه سال گذشته ۲۹ نفر بوده که امسال به ۳۵ نفر افزایش یافته است.

وی تأکید کرد: در سه سال گذشته یعنی از سال ۹۴ تا ۹۶ به صورت مداوم با کاهش تصادفات فوتی مواجه هستیم که این مهم در سایه تلاش همگانی و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی محقق شده است.

رئیس پلیس‌راه استان تصریح کرد: در بررسی وضعیت تصادفات مشاهده می‌شود  کنترل سرعت نهادینه شده و شدت تصادف که منجر به فوت شود با کاهش همراه است.

فتاحی با تقدیر از مردم اردبیل اضافه کرد: در واقع فرهنگ رانندگی بهبود یافته و مردم با احتیاط بیشتری رانندگی می‌کنند.