وجود یک میلیون و ۲۰۰ هزار رای اولی در انتخابات امسال
وجود یک میلیون و ۲۰۰ هزار رای اولی در انتخابات امسال

اویاقلیق : سعید برزگر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: با توجه به این‌که امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار رای اولی وجود دارند؛ بنابراین کاندیداهای شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری باید توجه ویژه‌ای به مطالبات دانش آموزان داشته باشند. وی افزود: موضوع پیوند دادن دانش و صنعت و […]

اویاقلیق : سعید برزگر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: با توجه به این‌که امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار رای اولی وجود دارند؛ بنابراین کاندیداهای شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری باید توجه ویژه‌ای به مطالبات دانش آموزان داشته باشند.

وی افزود: موضوع پیوند دادن دانش و صنعت و زمینه سازی آموزش مهارت به دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ به طوری که نیازمند طرح در کارگروه اشتغال و اتخاذ تصمیمات لازم می باشد.

وی با اظهار تاسف از عدم تهیه و پایش دقیق مشاغل از سوی ارگانهای ذی ربط گفت: برای تطبیق نیازهای شغلی آینده ، لیست مشاغل رسمی ضرورتی انکار ناپذیر است تا بر اساس آن وضعیت شاغلین هرکدام مشخص و درخصوص توسعه و مهارت افزایی موارد لازم اقدام شود.

سعید برزگر استفاده از ظرفیت‌های سازمان فنی حرفه‌ای در این زمینه را لازم دانست و عنوان کرد: برنامه‌ریزی دوره‌های مهارت آموزی و تجهیز کارگاه های هنرستانی با همراهی سازمان فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش به منظور استفاده بهینه دانش آموزان از اوقات فراغت نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری تورها و اردوهای دانش آموزی به مقصد کارخانه های موفق در زمینه تولید و اشتغال نیز خود می تواند گام موثری در این راستا باشد.