۴۰ درصد از تصادفات درجاده های زنجان به علت توجه نکردن به جلو است
۴۰ درصد از تصادفات درجاده های زنجان به علت توجه نکردن به جلو است

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:طی سال ۹۵ علت بیش از ۴۰ درصد از تصادفات در جاده های استان زنجان به علت نکردن توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.  وی اظهار کرد: طی سال گذشته علت بیشتر واژگونی خودرو به علت عدم توجه به جلو بوده و بیشترین […]

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:طی سال ۹۵ علت بیش از ۴۰ درصد از تصادفات در جاده های استان زنجان به علت نکردن توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است. 

وی اظهار کرد: طی سال گذشته علت بیشتر واژگونی خودرو به علت عدم توجه به جلو بوده و بیشترین تصادفات فوتی را به خود اختصاص داده است. 

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: متاسفانه رانندگان و سرنشینان به علت نبستن کمربند ایمنی تلفات تصادفات را تشدید می کنند، بنابراین باید فرهنگ بستن کمر بند ایمنی در جامعه نهادینه شود. 

شیر محمدی از وقوع یک فقره  تصادف در محور زنجان به خرمدره خبر دادو گفت: متاسفانه در این تصادف برخورد کامیون با عابر پیاده به هنگام شب باعث فوت یک زن شد. 

وی تاکید کرد: علت اصلی این تصادف توجه نکردن به جلو بود و راننده کامیون به علت تاریکی هوا و توجه نداشتن به جلو،  با خانم چادری را که از عرض خیابان تردد می کرده برخورد نموده و باعث فوت وی می شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: رانندگان به محض خستگی و خواب آلودگی حتما چند ساعتی را استراحت رده و بعد اقدام به سفر بکنند.