تمدید مهلت ارسال طرح ها به جشنواره ایده های برتر تبریز ۲۰۱۸
تمدید مهلت ارسال طرح ها به جشنواره ایده های برتر تبریز ۲۰۱۸

اویاقلیق : کامران رحمتی شادباد : به دلیل استقبال چشمگیر از جشنواره و همچنین به دلیل تقارن زمان برگزاری جشنواره با انتخابات، فراخوان جشنواره تا ١۵ تیر سال جاری ادامه می یابد. وی اظهار کرد: این جشنواره به منظور انسجام بخشی به ایده های خلاقانه و بهره مندی از فکر و خلاقیت های شهروندان در […]

اویاقلیق : کامران رحمتی شادباد : به دلیل استقبال چشمگیر از جشنواره و همچنین به دلیل تقارن زمان برگزاری جشنواره با انتخابات، فراخوان جشنواره تا ١۵ تیر سال جاری ادامه می یابد.
وی اظهار کرد: این جشنواره به منظور انسجام بخشی به ایده های خلاقانه و بهره مندی از فکر و خلاقیت های شهروندان در حوزه های مختلف مدیریت شهری، در سطح ملی برگزار می شود.
دبیر راهبردی جشنواره ایده های برتر تبریز ٢٠١٨ یادآوری کرد: میزان تازگی اختراع در سطح ملی و بین‌المللی، طول عمر فناوری حاصل از اختراع و قابلیت ورود به بازار و ارزش افزوده اقتصادی و اجتماعی حاصل از تجاری‌سازی اختراع از مهمترین ملاک‌های داوری در این جشنواره است.
رحمتی ادامه داد: اختراعات برگزیده به‌ عنوان اختراع سطح سه انتخاب و معرفی می‌شود و مخترعان می‌توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان به‌منظور تبدیل اختراع به محصولی تجاری و در نهایت ایجاد شرکت دانش‌بنیان برخوردار شوند.
وی یادآوری کرد: دبیرخانه تبریز ۲۰۱۸، در نظر دارد تمامی افرادی که در ارتباط با موضوع طرح یا ایده ای دارند در قالب این جشنواره ارایه و پس از داوری، ایده های برتر و کاربردی انتخاب و توسط شهرداری تبریز اجرایی شود.
رحمتی افزود: شهروندان می توانند از طریق وب سایت نمایشگاه idea2018.tabriz.ir، ایده ها و دستاوردهای علمی فرهنگی خود را در دو بخش ایده ها و اختراعات به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
جشنواره ایده های برتر تبریز ۲۰۱۸ روز سه شنبه ١٨ مرداد سال جاری افتتاح می شود و مردم می توانند از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر روزهای ١٨ تا ٢٠ مرداد از این نمایشگاه در محل پارک ایل گلی تبریز بازدید کنند.
روز ٢٠ مرداد مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره در محل تالار اندیشه برگزار می شود.
خبرنگار: پرویز بابائی – ایرنا