صداوسیما زمینه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی را فراهم کند
صداوسیما زمینه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی را فراهم کند

اویاقلیق : محمداسماعیل سعیدی: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی رسالتی در قبال کلیه آحاد مردم و همچنین در ارتباط با آرمان های انقلاب و نظام دارد که باید این ملاحظات را همواره سرلوحه کار خود به ویژه در زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات قرار دهد. وی افزود: صداوسیما باید زمینه های لازم برای حضور […]

اویاقلیق : محمداسماعیل سعیدی: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی رسالتی در قبال کلیه آحاد مردم و همچنین در ارتباط با آرمان های انقلاب و نظام دارد که باید این ملاحظات را همواره سرلوحه کار خود به ویژه در زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات قرار دهد.
وی افزود: صداوسیما باید زمینه های لازم برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را فراهم کند تا شاهد مشارکت گسترده مردم باشیم زیرا همانطور که رهبری تاکید کرده اند اصل بر حضور گسترده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس همچنین بیان کرد: رسانه ملی باید شاخص ها را بیان کند تا مردم شناخت بیشتری نسبت به کاندیداها پیدا کرده و بتوانند خود تصمیم گیرند. اگر روشی اتخاذ شود که بر یک کاندیدا متمرکز و یا علیه دیگری باشد در بین مردم بازتاب های منفی خواهد داشت.
این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان تصریح کرد: در زمان مناظره ها و میزگردها نیز نباید اجازه دهند دستاوردهای نظام و انقلاب زیر سوال رود زیرا طی سالهای گذشته شاهد بودیم کاندیداها برای آنکه خود را اثبات کنند دستاوردها را زیر سوال برده اند.