مردم اردبیل در برگزاری مسابقات والیبال آسیایی مشارکت می کنند
مردم اردبیل در برگزاری مسابقات والیبال آسیایی مشارکت می کنند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، شفیع شفیعی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه نقاشی نخستین سمپوزیم هنرهای تجسمی اردبیل در جمع خبرنگاران تصریح کرد: کمیته فرهنگی و داوطلبان ستاد برگزاری مسابقات آسیایی والیبال در سه بخش تماشاگران، داوطلبان و محیط‌زیست برنامه‌هایی در نظر گرفته است. وی افزود: میزان استقبال […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، شفیع شفیعی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه نقاشی نخستین سمپوزیم هنرهای تجسمی اردبیل در جمع خبرنگاران تصریح کرد: کمیته فرهنگی و داوطلبان ستاد برگزاری مسابقات آسیایی والیبال در سه بخش تماشاگران، داوطلبان و محیط‌زیست برنامه‌هایی در نظر گرفته است.

وی افزود: میزان استقبال از این مسابقات تأثیر مستقیم در امتیاز میزبانی استان دارد و به همین دلیل اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در سطح شهر صورت گرفته تا تماشاگران علاقه‌مند برای دیدن مسابقات به سالن‌ها بیایند.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری اردبیل با اشاره به تدارک تمهیدات لازم برای حضور خانواده‌ها در این مسابقات اضافه کرد: علاوه بر این با دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش استان مکاتباتی صورت گرفته تا تماشاگران در بازی‌های تیم ملی والیبال و سایر تیم‌های کشورهای آسیایی حضور پرشور داشته باشند.

شفیعی با اشاره به انتشار فراخوان مشارکت افراد علاقه‌مند و داوطلب در این مسابقات اضافه کرد: تمامی افراد علاقه‌مند در کمیته‌های ۱۴ گانه برگزاری مسابقات ساماندهی می‌شوند.

وی به ثبت‌نام ۱۵۰ نفر از سازمان‌های مردم‌نهاد برای حضور داوطلبانه در برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد مسابقه عکاسی از رفتارهای مثبت مردم، بازیکنان و تماشاگران در هنگام برگزاری مسابقه برگزار می‌شود.

وی افزود: عکس‌های منتخب در نهایت در روز جوان با اهدای جوایزی تجلیل خواهند شد و علاوه بر این مسابقه پیامکی نیز با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری اردبیل متذکر شد: حضور علاقه‌مندان در مسابقات رایگان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با بلیط رایگان از مسابقات دیدن کنند.

رئیس کمیته فرهنگی و داوطلبان ستاد برگزاری مسابقات آسیایی والیبال در خصوص برنامه‌های گروه محیط‌زیست به مشارکت داوطلبانه هزار نفر در پاک‌سازی محوطه‌های مختلف شهر اردبیل اشاره کرد.

به گفته شفیعی مسیر فرودگاه اردبیل تا شهر سرعین، معابر درون‌شهری منتهی به محل‌های برگزاری مسابقات، جاده مشگین شهر و منطقه نمونه گردشگری شورابیل در این طرح پاک‌سازی خواهند شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ۹۹ درصد زباله‌ها پلاستیکی است، پاک‌سازی‌ها به صورت مقطعی انجام می‌شود و انتظار داریم این اقدام فرهنگ‌سازی مناسبی برای صیانت از محیط‌زیست به دنبال داشته باشد.