استادیوم یادگار آماده بازی / حماسه ای دیگر برای فوتبال آذربایجان
استادیوم یادگار آماده بازی / حماسه ای دیگر برای فوتبال آذربایجان

اویاقلیق : جمشید نظمی روز سه شنبه در نشست هماهنگی این دیدار خاطرنشان کرد: همانند بازی های دیگر لیگ برتر عوامل اجرایی و برگزاری استادیوم یادگار امام (ره ) تبریز در کنار هیات فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و نیروی انتظامی و یگان ویژه و نهادها و ارگانهای ذیربط ، تمامی […]

اویاقلیق : جمشید نظمی روز سه شنبه در نشست هماهنگی این دیدار خاطرنشان کرد: همانند بازی های دیگر لیگ برتر عوامل اجرایی و برگزاری استادیوم یادگار امام (ره ) تبریز در کنار هیات فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و نیروی انتظامی و یگان ویژه و نهادها و ارگانهای ذیربط ، تمامی تمهیدات و اقدام ها و هماهنگی های لازم انجام شده است تا ۳۱ فروردین شاهد حضور بیش از ۷۰ هزار تماشاگر فهیم و پرشور آذربایجانشرقی در استادیوم باشیم و حماسه ای دیگر برای فوتبال تبریز شکل بگیرد.
وی ادامه داد: هواداران تراکتورسازی تبریز در استادیوم یادگار امام در بازی با استقلال تهران دوباره ادب، مهمان نوازی و فرهنگ اصیل مذهبی و ملی خود را به فوتبال کشور نشان خواهند داد.
نظمی اظهارکرد: فوتبال استان با حمایت پرشور و بی نظیر هواداران فهیم و با فرهنگ خود در جایگاه بالاتری از سایر رشته های ورزشی استان قرار دارد .
وی خاطرنشان کرد: نظام ما نظام مردمی است و خواست مردم، خواست مسئولان بوده و علاقه مردم به این رشته موجب شده تا مسئولان سیاسی و اجرایی استان نیز به علاقمندی مردم توجه نشان دهند و به فوتبال توجه ویژه ای کنند چون این شور و نشاط و ظرفیت در فوتبال استان وجود دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: هواداران و تماشاگران تیم های تبریز نماد، هویت و اعتبار فوتبال استان و کشور هستند و برای رفاه آنان تمام توان خود را بکار می گیریم زیرا که این وظیفه و رسالت اصلی اداره کل ورزش و جوانان است.
وی افزود : سیستم صوتی، اسکوربورد، جایگاه تماشاگران، زمین بازی، رختکن ها، ورودی های استادیوم و مسیرهای دسترسی آماده هستند تا شاهد حضور پرشور علاقمندان در این بازی باشیم.
نظمی در این نشست تلاش کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در ایجاد آرامش و تعامل با عوامل اجرایی را خواستار شد.
در این نشست رییس هیات فوتبال، نماینده فرمانداری شهرستان تبریز، نمایندگان باشگاه تراکتورسازی، نیروی انتظامی، یگان ویژه، اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و مسئولان استادیوم ۷۰ هزار نفری تبریز حضور داشتند.
بر همین اساس دیدار ۲ تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه راس ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام تبریز برگزار می شود.