بازی حساس / قلعه نویی ۳ ، منصوریان ۲
بازی حساس / قلعه نویی ۳ ، منصوریان ۲

اویاقلیق : قرار گرفتن در رتبه دوم در پایان فصل مساوی با به دست آوردن سهمیه مستقیم آسیا خواهد بود. موقعیتی که هم استقلال و هم تراکتورسازی شانس رسیدن به آن را خواهد داشت. اما همچنین این دیدار نبردی مهم میان سرمربیان دو تیم نیز خواهد بود. دیدار پنجشنبه ششمین نبرد امیر قلعه نویی و […]

اویاقلیق : قرار گرفتن در رتبه دوم در پایان فصل مساوی با به دست آوردن سهمیه مستقیم آسیا خواهد بود. موقعیتی که هم استقلال و هم تراکتورسازی شانس رسیدن به آن را خواهد داشت.
اما همچنین این دیدار نبردی مهم میان سرمربیان دو تیم نیز خواهد بود. دیدار پنجشنبه ششمین نبرد امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان خواهد بود که پیش از این دیدار پنج بار مقابل هم قرار گرفته بودند.
در ۵ نبرد قبلی قلعه نویی موفق تر از منصوریان عمل کرده است. این دو مربی اولین بار در لیگ نهم مقابل هم قرار گرفته بودند که قلعه نویی موفق شده بود با سپاهان با نتیجه ۳ بر یک پاس همدان منصوریان را شکست دهد.
پس از این قلعه نویی و منصوریان در لیگ چهاردهم دو بار مقابل هم قرار گرفتند که منصوریان هر دو بار با نفت تهران موفق به شکست قلعه نویی شده بود.
در نبرد چهارم دو مربی در لیگ پانزدهم قلعه نویی موفق شده بود با تراکتور با نتیجه یک بر صفر نفت منصوریان را شکست دهد.
اما در پنجمین نبرد دو مربی قلعه نویی و منصوریان در هفته سیزدهم لیگ شانزدهم مقابل هم قرار گرفتند که قلعه نویی موفق شده بود با تراکتور استقلال را در تهران با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.
به این ترتیب در نبردهای رو در رو قلعه نویی با ۳ برد در مقابل ۲ پیروزی منصوریان پیش است و باید دید نبرد ششم دو تیم در تبریز به سود کدام مربی به پایان خواهد رسید.