توانمندسازی پایدار و محرومیت زدایی شعار امسال حوزه حمایتی است/ ارائه خدمات به مددجویان توسط ۴ هزار مددکار
توانمندسازی پایدار و محرومیت زدایی شعار امسال حوزه حمایتی است/ ارائه خدمات به مددجویان توسط ۴ هزار مددکار

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در جمع مددکاران کمیته امداد استان آذربایجان شرقی از تلاشهای آنان در خدمت به مددجویان تشکر کرد. به گزارش اویاقلیق به نقل از سایت خبری کمیته امداد، فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: خدا را شاکریم که کمیته امداد در عملکردش از برنامه های […]

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در جمع مددکاران کمیته امداد استان آذربایجان شرقی از تلاشهای آنان در خدمت به مددجویان تشکر کرد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از سایت خبری کمیته امداد، فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: خدا را شاکریم که کمیته امداد در عملکردش از برنامه های پیش بینی شده پیش افتاده است و مقام معظم رهبری نیز از عملکرد این نهاد در سال ۹۵ اظهار رضایت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه سیاست های این نهاد در حوزه حمایتی تحت عنوان سیاست های احسان و حمایت از نیازمندان به تصویب هیات امنا رسیده و ابلاغ شده است،افزود: نظام مددکاری نیز در این سیاست ها پیش بینی شده که روح این نظام، مددکاری انقلابی و جسم آن فرایند پذیرش و توانمندسازی مددجویان است.

رهبر با اشاره به افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد در سال ۹۶ تصریح کرد: امسال سه هزار میلیارد تومان به اعتبارات کمیته امداد افزوده شده است که برای مستمری مددجویان تحت حمایت پرداخت می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اعلام اینکه چهار هزار مددکار این نهاد به مددجویان تحت حمایت خدمات ارائه می کنند،خاطرنشان کرد: امسال آموزش مددکاران مورد توجه حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد بوده و حقوق آنان نیز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۹ درصد از خانوارهای تحت حمایت این نهاد یک یا دو نفره هستند،اظهار کرد: شعار امسال حوزه حمایت و سلامت خانواده در سال جدید با رویکرد توانمندسازی پایدار و محرومیت زدایی خواهد بود.

شایسته ذکر است فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در سفر خود به استان آذربایجان شرقی با تعدادی از خانواده های تحت حمایت و نیز حادثه دیدگان سیل اخیر در شهرستان عجب شیر دیدار و دلجویی کرد.