رد صلاحیت ۵۳۷ نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی در آذربایجان شرقی
رد صلاحیت ۵۳۷ نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی در آذربایجان شرقی

به گزارش اویاقلیق ، سعید شبستری افزود: ۱۵۲ نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا قبل از بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی انصراف خود را اعلام و ۴۹ نفر از داوطلبان نیز پس از تایید صلاحیت ها استعفا داده اند. وی ادامه داد: صلاحیت ۱۳ هزار و ۳۱۲ نفر از داوطلبان در […]

به گزارش اویاقلیق ، سعید شبستری افزود: ۱۵۲ نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا قبل از بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی انصراف خود را اعلام و ۴۹ نفر از داوطلبان نیز پس از تایید صلاحیت ها استعفا داده اند.
وی ادامه داد: صلاحیت ۱۳ هزار و ۳۱۲ نفر از داوطلبان در هیات های اجرایی تایید و صلاحیت ۱۳ هزار و ۲۶۳ نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی در هیات نظارت در حال بررسی است.
وی گفت: در شهرستان تبریز یک هزار و ۱۷۱ نفر برای شرکت در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و ۳۵ نفر مرد و ۱۳۶ نفر زن می باشد.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: از مجموع داوطلبان شهرستان تبریز ۲۱ نفر انصراف، یک هزار و ۵۴ نفر تایید صلاحیت شده، ۹۶ نفر رد صلاحیت و یک نفر نیز استعفا داده است.
به گزارش ایرنا، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می شود.

ایرنا