هدف اصلی مجریان،حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد
هدف اصلی مجریان،حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد

اویاقلیق :خدمتگذار در جمع اعضای هیات های بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی، گفت: هدف نهائی تمامی دست اندرکاران و مجریان انتخابات، برگزاری باشکوه و با حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات آینده است که در این مسیر باید اعضای هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت دست در دست هم داده و با تعامل و هماهنگی مسیر […]

اویاقلیق :خدمتگذار در جمع اعضای هیات های بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی، گفت: هدف نهائی تمامی دست اندرکاران و مجریان انتخابات، برگزاری باشکوه و با حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات آینده است که در این مسیر باید اعضای هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت دست در دست هم داده و با تعامل و هماهنگی مسیر این هدف را هموار سازند.
وی با اشاره به حساسیت زیاد دولت تدبیر و امید برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم، اظهارکرد: بر همین مبنا برای نخستین بار در تاریخ انتخابات پس از انقلاب اسلامی، از تمامی مجریان آزمون های علمی اخذ شد و اگر کسانی در این آزمون نمرات لازم را کسب نکردند، مردود و از گردونه دست اندرکاری خارج شدند، زیرا که دولت اعتقاد عمیق برای قانون مندی خود مجریان دارد.
خدمتگذار، رعایت قانون، اصل بی طرفی، آشنائی کامل به قوانین، تعهد و تدین را از ویژگی های مهم مسئولان برگزاری انتخابات و اعضای هیات های بازرسی بیان و اظهار کرد: آرای مردم امانت های مردم در دست مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات است که باید با تمام توان و قوا از آن حراست شود.
وی، جمهوری اسلامی را نمونه افتخارآمیز مردم سالاری دینی در جهان برشمرد و گفت: نظام ما حکومتی است که در آن به آرا و نظرات مردمی ارج نهاده و اعتماد کامل بین حاکمیت و مردم برقرار است.
رئیس هیات بازرسی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه هر سه انتخابات مزبور به لحاظ سیاسی و اجتماعی برای کشور بسیار مهم است، گفت: لازم است تمامی نامزدها، احزاب و طرفداران آنها تمام مفاد قانونی را مد نظر خود قرار دهند.
خدمتگذار، اعتماد مردمی را مهمترین عنصر برای تثبیت و تقویت جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی بیان و اظهار کرد: بدون تردید آحاد مردم از مسئولان برگزاری انتخابات انتظار دارند امانت داران امینی باشند.
وی، از دستور وزیر کشور برای تعیین یک بازرس برای هر شعبه اخذ رای در انتخابات آینده خبر داد.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نیز در این نشست، گفت: تمامی نگاه دوستان و دشمنان به انتخابات ۲۹ اردیبهشت است که باید تمامی دست اندرکاران تلاش کنند تا این دوره از انتخابات با شکوه و گستردگی خاصی برگزار شود.
سعید شبستری خیابانی با بیان اینکه در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور متوسط هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است، اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در تمامی این انتخابات تلاش های وسیعی برای کمرنگ شدن انتخابات انجام داده اند اما هر بار با درایت های رهبری و بصیرت مردم و مسوولان ناکام مانده اند.
شبستری خیابانی، انتخابات را یکی از جلوه های تاثیرگذار برای سرنوشت سیاسی کشور خواند و آن را از دستاوردهای مهم و بارز جمهوری اسلامی بیان کرد.