سیل در آذربایجان شرقی، دستاویز تبلیغات انتخاباتی
سیل در آذربایجان شرقی، دستاویز تبلیغات انتخاباتی

اویاقلیق : با نگاهی به شبکه های اجتماعی آذربایجان شرقی خبرهای مربوط به جاری شدن سیل و تعداد جان باختگان و مفقودان این حادثه در صدر اخبار این شبکه ها بوده و در کنار این اخبار پیام های تسلیت داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها نیز کم کم پررنگ می شود. مفقودی و جان […]

اویاقلیق : با نگاهی به شبکه های اجتماعی آذربایجان شرقی خبرهای مربوط به جاری شدن سیل و تعداد جان باختگان و مفقودان این حادثه در صدر اخبار این شبکه ها بوده و در کنار این اخبار پیام های تسلیت داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها نیز کم کم پررنگ می شود.
مفقودی و جان باختن تعدادی از مردم شهرهای آذرشهر و عجب شیر در حادثه دلخراش سیل دل هر بیننده و شنونده ای را می آزارد و موجب تالم خاطر آنان می شود ولی سوء استفاده از این حادثه برای تبلیغات انتخاباتی از سوی برخی داوطلبان جای بسی تاسف دارد.
تسلیت به خانواده های جان باختگان حادثه سیل فارغ از هرگونه سوءاستفاده و بدون منفعت شخصی در نوبه خود کار بسیار خوب، ارزشمند و دارای اجر معنوی است و موجب تسلی خاطر بازماندگان می شود، ولی سوء استفاده از این موقعیت کاری زشت و ناپسند است.
خبرهای شبکه های اجتماعی آذربایجان شرقی از جمعه شب و به ویژه از صبح شنبه در مسیر زیر سئوال بردن تلاش همه جانبه مسئولان ذیربط و پیام تسلیت به خانواده های جان باختگان پیش می رود و در این راه برخی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی و طرفداران آنها کاسه داغ تر از آش شده اند.
این عده در مسیری یک طرفه و با چشم پوشی از اقدامات فراگیر و شبانه روزی نهادهای مسوول برای رفع مشکلات پیش آمده، تنها به دنبال این بوده اند که ‘از این نمد کلاهی برای خود بدوزند’.