مراسم جشن نیکوکاری در سال ۹۵ با رویکرد تحولی و با هدف فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب مبنی بر تامین نیازهای خانواده های نیازمند برگزار شد. به گزارش اویاقلیق از سایت خبری کمیته امداد، محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی […]

مراسم جشن نیکوکاری در سال ۹۵ با رویکرد تحولی و با هدف فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب مبنی بر تامین نیازهای خانواده های نیازمند برگزار شد.

به گزارش اویاقلیق از سایت خبری کمیته امداد، محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی ، شکوه مهربانی همزمان با سراسر کشور در ۱۰۵ پایگاه این نهاد برگزار شد، گفت: مردم نیکوکار استان با شرکت در جشن نیکوکاری در سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: بیست و هفتمین سال برگزاری مراسم جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی با همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، وزارت آموزش و پرورش ، نیروی مقاومت بسیج ، مساجد و مراکز نیکوکاری از ۱۸ تا ۲۰  اسفند سال ۹۵ برگزار شد.

کلامی با تقدیر از مشارکت گسترده مردم و خیران استان در جشن نیکوکاری،اظهار کرد: جشن نیکوکاری یکی از برنامه های این نهاد است که با هدف کمک به نیازمندان و تامین مایحتاج اقشار آسیب پذیر جامعه در آستانه سال نو برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه مردم استان در سال ۹۴ بیش از ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند، تصریح کرد: مراسم جشن نیکوکاری در سال ۹۵ با رویکرد تحولی و با هدف فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب مبنی بر تامین نیازهای خانواده های نیازمند برگزار شد.

کلامی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه برگزار می شود،تصریح کرد: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#۰۴۱*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه خود با وارد کردن مبلغ مورد نظر در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.