تخریب کامل پنج خانه در خیابان عباسی
تخریب کامل پنج خانه در خیابان عباسی

اویاقلیق :رحیم شهرتی فر در نشست ستاد مدیریت بحران استان، اظهار کرد: هشدار جوی هواشناسی، قبل از بارندگی ها در سطح شهرستان تبریز جدی گرفته شد و از این رو در تبریز خسارت جانی نداشتیم. وی افزود: پر شدن زیر گذرها و فرونشست زمین در تبریز نیز با اقدامات به موقع شهرداری و آتش نشانی […]

اویاقلیق :رحیم شهرتی فر در نشست ستاد مدیریت بحران استان، اظهار کرد: هشدار جوی هواشناسی، قبل از بارندگی ها در سطح شهرستان تبریز جدی گرفته شد و از این رو در تبریز خسارت جانی نداشتیم.
وی افزود: پر شدن زیر گذرها و فرونشست زمین در تبریز نیز با اقدامات به موقع شهرداری و آتش نشانی رفع شد.
وی عنوان کرد: در روستای بیرق، ۴۲ واحد مسکونی به دلیل طغیان رودخانه و تصرف بستر و حریم رودخانه آسیب جدی دیدند و اسباب و ساختمان‌ها نیز تخریب شدند.
 وی از اسکان موقت سیل زدگان خبر داد و گفت: سیل زدگان در ورزشگاه چند منظوره پشت لاله پارک اسکان داده شده‌اند و امکانان تغذیه‌ای و معیشتی موقت برای آنان تهیه شده است.
شهرتی فر بیان کرد: در کوچه شش متری بنی هاشم در انتهای عباسی نیز تخریب کامل پنج واحد از ۵۰ واحد را داریم، ولی خوشبختانه خسارت جانی گزارش نشده است.
وی متذکر شد: روستای بارانلو در خسروشاه دچار آسیب جدی شده بود که با همکاری شهرداری مانع نفوذ آب به روستا شدیم، ولی بارانلو هنوز در محاصره ی سیل است.
فرماندار تبریز با اشاره به خسارات کشاورزی در شهرستان تبریز، گفت: ۹۴۹ هکتار از اراضی کشاورزی، باغات و مزارع خسارت دیده‌اند و در این میان همکاری جهاد کشاورزی و ازمان های بیمه گر ضروری است.