تلخ و شیرین فوتبال در تبریز/ پرسپولیس قهرمان شد، ماشین‌سازی سقوط کرد
تلخ و شیرین فوتبال در تبریز/ پرسپولیس قهرمان شد، ماشین‌سازی سقوط کرد

اویاقلیق : ماشین سازی در حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران رفته است . در این دیداری پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر برنده شد. سرخپوشان برای رسیدن به گل فقط به ۲۸ ثانیه زمان نیاز داشتند و توسط علیپور خیلی زود به گل رسیدند. در ادامه نیمه اول هم […]

اویاقلیق : ماشین سازی در حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران رفته است . در این دیداری پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر برنده شد. سرخپوشان برای رسیدن به گل فقط به ۲۸ ثانیه زمان نیاز داشتند و توسط علیپور خیلی زود به گل رسیدند. در ادامه نیمه اول هم پرسپولیس تیم برتر میدان بود و چند موقعیت روی دروازه ماشین سازی ایجاد کرد اما در نهایت نیمه اول با همان تک گل علیپور به پایان رسید.

شرح نیمه دوم:

ماشین سازی با آغاز نیمه دوم حملاتی روی دروازه پرسپولیس انجام داد اما بازیکنان این تیم در امر گلزنی ناموفق بودند. در دقیقه ۶۱ بازی سانتر زیبای امیری روی سر طارمی فرود آمد و ضربه سر این بازیکن به تیر دروازه خورد. در دقیقه ۶۷ ادسون انریکه روی علیپور خطای پنالتی انجام داد و طارمی پشت این ضربه ایستاد. برخلاف بازی با الریان طارمی این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا با ۱۵ گل با ساسان انصاری در صدرجدول گلزنان لیک قرار گیرد.  در دقیقه ۸۸ بازی حمیدرضا علی عسگر می‌توانست یکی از گل‌های خورده ماشین سازی را جبران کند اما علیرضا بیرانوند با پا توپ او را گرفت تا تیم تبریزی همچنان در زدن گل ناکام بماند.  پرسپولیس با این برد ۶۲ امتیازی شد و سه هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمان لیگ برتر شد. ماشین سازی هم با این باخت به لیگ یک سقوط کرد.

ماشین سازی با ترکیب زیر به میدان رفت:

مهدى اسلامى، ادسون هنریکه، سعید مهدى پور، امین حاج محمدى، کاخبر کاکاشویلى، امین قاسمى نژاد، سعید قائدى فر، حمید على عسگرى، محمد رحمتى( حسین ابراهیمی ۵۱)  ، حامد پاکدل( شهاب زاهدی ۵۶)  و عزیز ابراهیم‌اف ( فردین عابدین ۷۰ )

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان ( سامان نریمان جهان ۷۱)  ، سروش رفیعی ( طاهرخانی ۸۸) ، علی علیپور، وحید امیری ( احسان علوان زاده ۷۶)  و مهدی طارمی

 

قضاوت این دیدار بر عهده حسین زرگر است. او در نیمه اول به محسن مسلمان و صادق محرمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. داور بازی با شروع نیمه دوم مصدوم شد و جای خود را به سیف الله پور، داور چهارم داد.