کمالوند: سپاهان مستحق پیروزی بود/ بازی با استقلال و تراکتورسازی، جان تیم ما را گرفت
کمالوند: سپاهان مستحق پیروزی بود/ بازی با استقلال و تراکتورسازی، جان تیم ما را گرفت

اویاقلیق : فراز کمالوند در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود. سپاهان در این مسابقه بهتر بازی کرد و مستحق کسب پیروزی بود. وی ادامه داد: خستگی بازیکنانم یکی از دلایل اصلی شکست مقابل سپاهان بود. سپاهان امروز آماده‌تر از ما […]

اویاقلیق : فراز کمالوند در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود. سپاهان در این مسابقه بهتر بازی کرد و مستحق کسب پیروزی بود.
وی ادامه داد: خستگی بازیکنانم یکی از دلایل اصلی شکست مقابل سپاهان بود. سپاهان امروز آماده‌تر از ما بود. پیش از این ۳ بار با سپاهان بازی کرده بودیم. آنها امروز بهتر از بازی‌های گذشته بودند. البته فراموش نکنید ما هم در ۱۰ روز گذشته ۲ بازی سنگین را پشت سر گذاشته بودیم. با تیم‌هایی مانند استقلال و تراکتورسازی بازی کردیم که جزو مدعیان قهرمانی بودند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تصریح کرد این دو بازی جان تیم ما را گرفت. با این وضع بدنی، این نتیجه قابل پیش‌بینی بود. از شکست مقابل سپاهان ناراحتم اما چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که امروز ۶ بازیکن زیر ۲۳ سال برای ما به میدان رفتند. امیدوارم این جوان‌ها راه خودشان را پیدا کنند و به فوتبال کشور معرفی شوند.

کمالوند خاطرنشان کرد: آخر بازی به داور اعتراض کردم چون معتقد بودم در پایان نیمه اول ۴ ثانیه از یک دقیقه وقت تلف شده‌ای که گرفته بود گذشت اما داور سوت پایان بازی را نزد و در این ۴ ثانیه دروازه ما باز شد. بازیکنان این موضوع را به گوش من رساندند.

وی با گلایه از مسئولان باشگاه سپاهان و ورزشگاه نقش جهان، در پایان گفت: معمولاً رختکن تیم میهمان کنار زمین قرار می‌گیرد و رختکن‌های دو تیم هم فاصله زیادی با هم ندارند. متأسفانه رختکن تیم میهمان در ورزشگاه نقش جهان ۴۰۰ متر با زمین بازی فاصله دارد اما رختکن تیم میزبان درست کنار زمین قرار گرفته است. دو دقیقه و ۱۰ ثانیه طول می‌کشد که بازیکنان از زمین خودشان را به رختکن برسانند. امیدوارم اصفهانی‌ها میهمان‌نوازی کنند و در آینده جای رختکن میهمان و میزبان را با یکدیگر جابجا کنند.