پاکدستی، تخصص، رای آوری و سابقه اصلاح طلبی معیار اصلاح طلب ها برای شورای شهر تبریز
پاکدستی، تخصص، رای آوری و سابقه اصلاح طلبی معیار اصلاح طلب ها برای شورای شهر تبریز

به گزارش اویاقلیق احمد ظهیرنیا اظهار کرد: معتقدیم که فقط از طریق اصلاح طلبی به آبادانی،رفاه ،حل معضلات اقتصادی و فرهنگی جامعه می توان دست یافت. وی افزود: در این راستا همیشه سعی مان بر این است که در تشکیلات مان از وجود افرادی که دلسوز و خدوم جامعه بوده و سابقه پاکدستی، میهن دوستی […]

به گزارش اویاقلیق احمد ظهیرنیا اظهار کرد: معتقدیم که فقط از طریق اصلاح طلبی به آبادانی،رفاه ،حل معضلات اقتصادی و فرهنگی جامعه می توان دست یافت.
وی افزود: در این راستا همیشه سعی مان بر این است که در تشکیلات مان از وجود افرادی که دلسوز و خدوم جامعه بوده و سابقه پاکدستی، میهن دوستی و احترام به قانون را دارند، استفاده کنیم.
رئیس شورای اصلاح طلبان استان با تاکید بر حضور جدی در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گفت: این شورا متشکل از ۲۴ حزب و ۸ شخص حقیقی خوشنام فعالیت خود را از چند ماه پیش آغاز کرده است.
ظهیرنیا با بیان اینکه متاسفانه عملکرد برخی اعضای شورای شهر فعلی باعث بدبینی مردم و بازتاب منفی جایگاه پارلمان محلی در بین اذهان عمومی شد، افزود: بر این اساس اصلاح طلبان تمام تلاش خود را برای معرفی افراد پاکدست و دارای حسن شهرت جهت عضویت در شورای شهر پنجم بکار می گیرد.
وی ادامه داد: شورای اصلاح طلبان برای انتخاب لیست ۱۳ نفره شورا، چهار معیار پاکدستی، تخصص، رای آوری و سابقه اصلاح طلبی را ملاک قرار می دهد.
ظهیرنیا در مورد نحوه انتخاب افراد لیست نهایی نیز خاطر نشان کرد: شورا متشکل از ۳۲ نفر جلسات متعددی تشکیل داده و از تمام احزاب و افراد حقیقی خواستیم هر کدام ۱۳ نفر را به عنوان کاندیدا معرفی کنند.
وی افزود: اگر چنانچه یک فرد را سه حزب یا شخص حقیقی معرفی کند از وی برای مصاحبه و ارائه برنامه دعوت می کنیم که تا کنون ۴۲ نفر حائز شرایط شده اند.
رئیس شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: کاندیدای مورد حمایت این شورا برای ریاست جمهوری آقای روحانی است و تا کنون سه نفر را برای ریاست ستاد ایشان در استان به تهران معرفی کرده ایم.

ایرنا