از نهضت آسفالت ریزی تا درآمد پایدار در نخستین جلسه شورای شهر تبریز در سال ۹۶
از نهضت آسفالت ریزی تا درآمد پایدار در نخستین جلسه شورای شهر تبریز در سال ۹۶

به گزارش اویاقلیق ، شهرام دبیری روز یکشنبه در اولین جلسه شورای اسلامی تبریز در سال جدید افزود: امسال شاخص های اقتصادی در جامعه رشد خوبی داشته و ادامه این روند مستلزم تعریف منابع مالی جدید و اخذ به موقع مالیات و عوارض شهری است. وی خواستار اجرای مصوبات شورای اسلامی این شهر در خصوص […]

به گزارش اویاقلیق ، شهرام دبیری روز یکشنبه در اولین جلسه شورای اسلامی تبریز در سال جدید افزود: امسال شاخص های اقتصادی در جامعه رشد خوبی داشته و ادامه این روند مستلزم تعریف منابع مالی جدید و اخذ به موقع مالیات و عوارض شهری است.
وی خواستار اجرای مصوبات شورای اسلامی این شهر در خصوص یکسان سازی حقوق کارگران شهرداری از ابتدای امسال و اجرای هر چه سریع تر نهضت آسفالت ریزی در تبریز برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان و گردشگران شد.
رئیس شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه صنعت گردشگری سومین صنعت دنیا پس از نفت و خودروسازی است، یادآوری کرد: باید با ایجاد امکانات و زیرساخت های مختلف زمینه جذب گردشگران بیشتر به این شهر فراهم شود.
دبیری با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی و دعوت مردم برای حضور پرشور در این انتخابات، افزود: اعضای شورای اسلامی به دور از هرگونه مسائل حاشیه ای به وظایف خود در شورای اسلامی دور چهارم عمل می کنند.
شهردار تبریز نیز در این جلسه با اشاره به مرمت و بازسازی سالن جلسات شورای اسلامی این شهر گفت: این محل در شان شورای فعلی و شورای آینده طراحی و اجرا می شود.
صادق نجفی با اشاره به ایرادهای فرمانداری تبریز در خصوص مصوبه بودجه سال ۹۶ شهرداری این شهر افزود: پارسال فرمانداری تبریز ۴۱ ایراد به بودجه شهرداری گرفته بود که امسال این تعداد به ۱۱ مورد رسیده و این ایرادها نیز در ارتباط با تبصره های بودجه است که باید برطرف شود.
وی اظهار کرد: چارت تفصیلی شهرداری ها از سوی وزارت کشور به شهرداری ها ابلاغ شده و از ابتدای اردیبهشت باید شهرداری تبریز بر اساس این ساختار فعالیت کند.
در این جلسه بندهای مربوط به ایرادهای فرمانداری تبریز در خصوص بودجه سال ۹۶ شهرداری تبریز قرائت و بندهای آن با رای گیری از اعضای شورای اسلامی این شهر تصویب یا اصلاح شد.
اعضای شورای اسلامی تبریز در این جلسه نکته نظرات خود را در خصوص ایرادهای فرمانداری تبریز در ارتباط با مصوبه بودجه ۹۶ شهرداری و سایر موارد اعلام کردند.
پیش از آغاز نخستین جلسه شورای اسلامی تبریز در سال جدید با حضور شهردار، اعضای شورا و اصحاب رسانه، طرح مرمت و نوسازی سالن شورای این شهر به بهره‌برداری رسید.

ایرنا