آمادگی کمیته امداد برای تعامل و همفکری با موسسات خیریه
آمادگی کمیته امداد برای تعامل و همفکری با موسسات خیریه

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه راهکارهای خدمت بهتر به نیازمندان باید بین این نهاد و موسسات خیریه بررسی و اجرایی شوند، گفت: کمیته امداد استان آماده تعامل، همفکری، تبادل اطلاعات و برگزاری جلسات مشترک با موسسات خیریه است. وی […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه راهکارهای خدمت بهتر به نیازمندان باید بین این نهاد و موسسات خیریه بررسی و اجرایی شوند، گفت: کمیته امداد استان آماده تعامل، همفکری، تبادل اطلاعات و برگزاری جلسات مشترک با موسسات خیریه است.

وی با تاکید به اینکه یکسان سازی اطلاعات مددجویان یک نیاز ضروری است،افزود: خدمات رسانی به نیازمندان باید ساماندهی شود و این در سایه تعامل و تبادل اطلاعات بین کمیته امداد و موسسات خیریه ممکن است.

کلامی تصریح کرد: به زودی تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد استان و موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز منعقد خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام اینکه امسال با ایجاد بانک اطلاعات خیران یک ارتباط دوسویه و سازنده با آنان برقرار خواهیم کرد تا در کنار کمک های مادی خیران از حمایت های معنوی و مشورتی آنان نیز برخوردار شویم،خاطرنشان کرد: خیران را در جریان ریز هزینه کرد کمک های آنان قرار خواهیم داد تا با شفافیت درآمدها و هزینه کرد ها، اعتماد مردم و خیران را نسبت به فعالیت های کمیته امداد ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان در سال جدید تعامل مثبت و سازنده با نهاد های اجتماعی و موسسات خیریه خواهد داشت،اظهار کرد: در فضای تعامل و سازنده سطح خدمت رسانی را تعمیق و گسترش می دهیم. همکاری کمیته امداد و نهاد های خیریه سبب خواهد شد تا تعداد بیشتری از نیازمندان جامعه بتوانند از خدمات کمیته امداد و خیریه ها برخوردار شوند.

شایسته ذکر است هیئت مدیره موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت از تحولات صورت گرفته در کمیته امداد ابراز رضایت و خشنودی کردند.