آخرین اخبار از تیم تراکتورسازی تبریز / شفیعی مصدوم شد
آخرین اخبار از تیم تراکتورسازی تبریز / شفیعی مصدوم شد

به گزارش خبرنگار اویاقلیق، تمرین سرخ پوشان آذربایجان در حالی امروز زیر نظر امیر قلعه نوئی برگزار شد که این تیم با برگشتن حاتمی به تمرینات این تیم ، این بار ادینهو را در بازی با صبا در ترکیب خود نخواهد داشت. ادینهو امروز در تمرینات تراکتورسازان حضور داشت اما به صورت انفرادی و اختصاصی […]

به گزارش خبرنگار اویاقلیق، تمرین سرخ پوشان آذربایجان در حالی امروز زیر نظر امیر قلعه نوئی برگزار شد که این تیم با برگشتن حاتمی به تمرینات این تیم ، این بار ادینهو را در بازی با صبا در ترکیب خود نخواهد داشت.

ادینهو امروز در تمرینات تراکتورسازان حضور داشت اما به صورت انفرادی و اختصاصی تمرین کرد. پزشک تیم تراکتورسازی در رابطه با مصدومیت این بازیکن به خبرنگار اویاقلیق گفت : ادینهو به بازی مقابل صبا نخواهد رسید.

اما خالد شفیعی دیگر بازیکن تراکتورسازان امروز در جریان تمرینات این تیم دچار مصدومیت از ناحیه زانوی پای چپ شده و تمرین را نیمه کاره رها کرد. پزشک تراکتورسازان در این رابطه  می گوید معلوم نیست این بازیکن به بازی صبا برسد یا نه.

از حواشی دیگر تمرین امروز تراکتورسازان ، برگزاری مراسم تولد برای شهرام گودرزی در زمین چمن کمپ این تیم بود.

لازم به ذکر است تراکتورسازان ساعت ۱۰ فردا پنج شنبه تبریز را به مقصد تهران ترک خواهند کرد و از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف صبای این شهر خواهند رفت.