خطیبی : بعد از قلعه نوئی ، کمالوند بهترین گزینه برای تراکتورسازی است
خطیبی : بعد از قلعه نوئی ، کمالوند بهترین گزینه برای تراکتورسازی است

اویاقلیق: رسول خطیبی در خصوص تساوی تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد در دربی تبریز از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: تراکتورسازی در نیمه اول دربی تبریز حاکم بر بازی بود و بازی بهتری هم انجام داد. وی ادامه داد: حتی شاید تراکتورسازی می‌توانست در نیمه اول به گل‌های زیادی برسد اما در نیمه […]

اویاقلیق: رسول خطیبی در خصوص تساوی تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد در دربی تبریز از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: تراکتورسازی در نیمه اول دربی تبریز حاکم بر بازی بود و بازی بهتری هم انجام داد.
وی ادامه داد: حتی شاید تراکتورسازی می‌توانست در نیمه اول به گل‌های زیادی برسد اما در نیمه دوم گسترش فولاد بازی بهتری انجام داد و توانست به گل تساوی برسد. متأسفانه تک‌امتیاز به درد هیچ یک از تیم‌ها نمی‌خورد. فکر نکنم هواداران پرشور هم از تساوی در دربی تبریز راضی باشند.
سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با شایعه عجیب برکناری قلعه‌نویی و حضورش در باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط تراکتورسازی به گونه‌ای است که باید حمایت‌های لازم از طرف پیشکسوتان فوتبال، هواداران و مردم تبریز از سرمربی و بازیکنان این تیم تمام صورت بگیرد. آکادمی قوی برای یک باشگاه الزامی است و بهتر است مسئولان ورزشی تبریز به این موضوع بیشتر توجه داشته باشند.
خطیبی خاطرنشان کرد: امیر قلعه‌نویی یک مربی است که در فوتبال ایران به پختگی لازم رسیده و شخصی نیست که با هر بادی تکان بخورد. من همیشه گفته‌ام که رسول خطیبی باشد یا نباشد، همیشه حامی تیم‌های تبریزی به عنوان هوادار خواهد بود. موفقیت تیم‌های تبریزی آرزوی قلبی من است.
وی افزود: چندین بار این موضوع را اعلام کرده‌ام که برخی از سایت ها و رسانه‌های منتسب به تیم‌های پایتخت در نیم‌فصل دوم، برای تراکتورسازی حاشیه‌سازی می‌کنند. من این موضوع را آسیب‌شناسی‌ کردم که متأسفانه آقایان اصلا متوجه این موضوع نیستند. ان‌شاءالله بالاخره این موضوع را یک روز متوجه شوند.
سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص فصل آینده این تیم گفت: قلعه‌نویی به خوبی از وضعیت تیم مطلع است و بهتر از همه با شرایط تراکتورسازی آشناست. اگر او تمایلی برای حضور در تراکتورسازی برای فصل بعد را نداشته باشد، فراز کمالوند بهترین گزینه برای هدایت تراکتورسازی است.
خطیبی ادامه داد: رسول خطیبی به عنوان یک مربی اگر در تیم‌های آذربایجانی نباشد، باز هم عاشق تیم‌های تبریزی است.
وی در پایان تأکید کرد: من در چند هفته اخیر خارج از کشور حضور داشتم. بحث برکناری امیر قلعه‌نویی و بازگشت رسول خطیبی به تراکتورسازی به هیچ وجه صحت ندارد. تیم تراکتورسازی شرایط خوبی دارد. قرار گرفتن در جمع ۳ تیم برتر لیگ و حضور در فینال جام حذفی شرایط بدی برای یک تیم نیست.