کاهش تصادفات رانندگی در آذربایجان شرقی/تردد بیش از ۱۱ میلیون خودرو در استان
کاهش تصادفات رانندگی در آذربایجان شرقی/تردد بیش از ۱۱ میلیون خودرو در استان

اویاقلیق: سرهنگ جواد ناموران روز امروز با بیان اینکه طرح فوق از ۲۵ اسفند پارسال تاکنون تداوم داشته است، افزود: در این مدت ۱۷ تصادف منجر به فوت در جاده های استان به وقوع پیوست که متاسفانه در جریان آن ۳۱ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند. وی افزود: این رقم در […]

اویاقلیق: سرهنگ جواد ناموران روز امروز با بیان اینکه طرح فوق از ۲۵ اسفند پارسال تاکنون تداوم داشته است، افزود: در این مدت ۱۷ تصادف منجر به فوت در جاده های استان به وقوع پیوست که متاسفانه در جریان آن ۳۱ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.
وی افزود: این رقم در مدت مشابه سال قبل، ۲۵ فقره تصادف با ۳۶ فوتی بود.
وی اظهار کرد: در همین مدت ۱۹۳ تصادف جرحی در جاده های مواصلاتی آذربایجان شرقی به ثبت رسید که منجر به مصدومیت ۴۰۳ نفر از رانندگان و سرنشینان خودروها شد که این رقم در مدت مشابه پارسال ۲۰۱ تصادف با ۴۳۶ مصدوم بود.
ناموران، درباره آخرین آمار مربوط به آخرین روز از تعطیلات نوروزی در آذربایجان شرقی نیز گفت: در روز طبیعت تعداد ۲۴ فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست که طی آن ۱۴۳ نفر مجروح شدند و متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.
وی از افزایش ۱۴ درصدی میزان تردد در جاده های آذربایجان شرقی طی تعطیلات نوروزی سالجاری خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین، تردد ۱۱ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۸۸۰ خودرو در جاده های استان ثبت شده است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۰ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۱۱۶ مورد بود.
منبع : ایرنا