سرعت تراکتور گرفته شد
سرعت تراکتور گرفته شد

  اویاقلیق : تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته ۲۵ رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام به مصاف گسترش فولاد رفت که این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید. بعد از شکست پرسپولیس، این بهترین فرصت برای تراکتوری ها بود تا فاصله خود را با صدرنشین کم کنند اما کسب این تساوی باعث […]

 

اویاقلیق : تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته ۲۵ رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام به مصاف گسترش فولاد رفت که این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید. بعد از شکست پرسپولیس، این بهترین فرصت برای تراکتوری ها بود تا فاصله خود را با صدرنشین کم کنند اما کسب این تساوی باعث شد تا اختلاف تبریزی ها با قرمزهای پایتخت به ۹ امتیاز کاهش پیدا کند.

کرار جاسم در دقیقه ۱۶ از جناح راست توانست مهدی شریفی را صاحب توپ کند و  با یک ضربه سر خوب وارد دروازه گسترش فولاد کند.  هافبک عراقی تراکتور در دقیقه۲۱ پس از عبور از دو مدافع گسترش فولاد وارد محوطه جریمه شد و ضربه دیدنی را به سمت دروازه زد که توپ با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

ضربه ایستگاهی محمد ابراهیمی از پشت محوطه جریمه گسترش فولاد را کوروش ملکی در اختیار گرفت. ارسال کرار جاسم از روی نقطه کرنر روی سر شهرام گودرزی نشست و ضربه خوب این بازیکن به تیر دروازه  اصابت کرد.

در دقیقه ۵۵ ارسال بازیکن گسترش به داخل محوطه جریمه تراکتور با ضربه سر داریوش شجاعیان همراه شد، اخباری هم اثر ناقصی روی توپ گذاشت تا توپ روی سر خالقی فر بنشیند و  ضربه اش را درست به جایی بزند که مدافعان تراکتورسازی حضور ندارند تا دروازه سرخپوشان باز شود. در ادامه هم دو تیم فرصت هایی را مهیا کردند اما نتیجه ای در بر نداشت تا بازی با همان تساوی یک-یک به اتمام برسد و امتیازات دربی تبریز تقسیم شود.