۳۷ دستگاه نظارت تصویری در محورهای ارتباطی استان زنجان فعال است
۳۷ دستگاه نظارت تصویری در محورهای ارتباطی استان زنجان فعال است

ایرج دست نشان درگفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه  در دهم فروردین ماه تعداد ۳۰۹ هزار و ۳۹۴ خودرو در جاده های استان زنجان تردد کردند، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا دهم فروردین ماه سالجاری ۵ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۸۱۹ خودرو در جاده های استان زنجان تردد کردند. […]

ایرج دست نشان درگفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه  در دهم فروردین ماه تعداد ۳۰۹ هزار و ۳۹۴ خودرو در جاده های استان زنجان تردد کردند، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا دهم فروردین ماه سالجاری ۵ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۸۱۹ خودرو در جاده های استان زنجان تردد کردند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی سرعت غیر مجاز پنج درصدو سبقت غیرمجاز یک درصد و فاصله غیر مجاز ۱۵ درصد درصد تخلفات در جاده های استان را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه  ۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه‌های زنجان-تبریز و زنجان – قزوین فعال است، افزود: با تلاش همه ارگان ها بخصوص پلیس راه استان  در تلاش هستیم حوادث جاده ای را در محور ها مواصلاتی کاهش دهیم و با طرح ایمنی در سال جدید شاهد کاهش تلفات باشیم.

دست نشان تصریح کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir ارتباط برقرار  کرده و بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند و  برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در هر ساعت از شبانه روز در تماس حاصل کنند.

وی افزود: ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در محورهای ارتباطی استان زنجان فعال هستند و این دوربین ها در کاهش تخلفات و تصادفات بسیار موثر است.